Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Vet alle har litt, men jeg har lange dun. Når jeg sminker meg synes hårene ekstra godt, når jeg ikke sminker meg ser jeg sliten ut. Nå opptar dette meg og jeg legger merke til andre. Jeg ser at noen har mye dun, andre ingenting. Har forsøkt å fjerne det to ganger men da fikk jeg mange små kviser, strl som knappenåler. Opplevde ikke mer hårvekst, brukte voks. Noen som har andre tips? Føler meg som en huleboer som må vokse kinn og panne i tillegg til overleppe og hake. Anonymous poster hash: 16662...f48
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 *opplevde ikke mer hårvekst enn ellers. HI Anonymous poster hash: 16662...f48
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Gå til hudpleier, de kan fjerne håret med en snor. Anonymous poster hash: 8226d...8f8
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Gå til hudpleier, de kan fjerne håret med en snor. Anonymous poster hash: 8226d...8f8 Hvordan fungerer det, hvor ofte må jeg gå dit? Anonymous poster hash: 16662...f48
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Det er en egen teknikk, ganske fascinerende å se på. Jeg har ikke gjort det selv, så vet ikke hvor ofte. Jeg hadde ihvertfall vært forsiktig med å fjerne ansiktshår selv, da jeg hadde vært redd for å gjøre det værre. Elektrolyse er også en mulighet, men det tror jeg er vanskelig hvis håret er lyst. Anonymous poster hash: 8226d...8f8
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Jeg har brukt høvel på siden av kinnet og overleppen i 20 år. Ikke fått mer hår, og holder med 1 gang pr uke. Anonymous poster hash: 6ec34...aae
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Om du skal fjerne med snor anbefaler jeg deg at du går til en "innvandrer frisør", de er eksperter på dette, og det er temmelig rimelig. Damer fra nære østen er eksperter på dette, og de har lange tradisjoner med denne form for hårfjerning. Det trengs gjøres en gang i måneden sånn ca. 280,- for hele fjeset inkludert øyenbryn betaler jeg i Bergen. Mulig det er flere å velge mellom i Oslo området, og mulig det da kan være billigere. Anonymous poster hash: 74522...ca5
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 Om du skal fjerne med snor anbefaler jeg deg at du går til en "innvandrer frisør", de er eksperter på dette, og det er temmelig rimelig. Damer fra nære østen er eksperter på dette, og de har lange tradisjoner med denne form for hårfjerning. Det trengs gjøres en gang i måneden sånn ca. 280,- for hele fjeset inkludert øyenbryn betaler jeg i Bergen. Mulig det er flere å velge mellom i Oslo området, og mulig det da kan være billigere. Anonymous poster hash: 74522...ca5 Betaler 700 for tilsvarende voksing på shawawa eller hva de heter den kjede salongen. ikke like bra resultat da det ofte står igjen noen mindre områder. Anonymous poster hash: 74522...ca5
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 Anbefaler å gjøre en grundig skrubb og peeling før hårfjerning, det forebygger kviser og nupper. Prøv Braun ansiktepilator. Anonymous poster hash: ec96f...d50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå