Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Skal begynne på Pergotime om et par uker, og har noen spørsmål 1. Når er det best å ta de? Morgen eller kveld? 2. Er det noen her som har erfaring med Pergo når man har en relativt stabil syklus og eggløsning til vanlig? (.. har barn fra før, men å få nr. 3 etter sen ma tar tydeligvis tid..!) 3. Ble du gravid? Hvor mange kurer trengte du? 4. Fikk du noen bivirkninger? Takker for alle svar!! Anonymous poster hash: e3c9d...14d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Anonymous poster hash: e3c9d...14d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 opp igjen Anonymous poster hash: e3c9d...14d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Det står endel om pergo inne på barnimagen, bli gravid. Lykke til! Er i samme situasjon, får ikke til nr 3. Skal til utredning om 1 uke. Anonymous poster hash: cc530...77f
SuperFries Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 1. Husker ikke. 2. Var barnløs, så kan ikke svare og uten mens, så kan ikke svare. 3. Ble gravid på runde nr 3, da med dobbel dose. 4. Jeg ble fullstendig hyper. Som om jeg gikk på speed. Vasket den samme vinduskarmen til ganger på rad. Sov omtrent ikke, og skulle så ha sex i dagene etterpå. Var en fascinerende opplevelse 😁
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Det står endel om pergo inne på barnimagen, bli gravid. Lykke til! Er i samme situasjon, får ikke til nr 3. Skal til utredning om 1 uke. Anonymous poster hash: cc530...77f Takk for svar Hvor lenge har du vært prøver? Lykke til Anonymous poster hash: e3c9d...14d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 1. Husker ikke. 2. Var barnløs, så kan ikke svare og uten mens, så kan ikke svare. 3. Ble gravid på runde nr 3, da med dobbel dose. 4. Jeg ble fullstendig hyper. Som om jeg gikk på speed. Vasket den samme vinduskarmen til ganger på rad. Sov omtrent ikke, og skulle så ha sex i dagene etterpå. Var en fascinerende opplevelse Takk for svar Anonymous poster hash: e3c9d...14d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 1. Når er det best å ta de? Morgen eller kveld? - Jeg husket best å ta dem på kvelden, sammen med andre vitaminer og omega 3. 2. Er det noen her som har erfaring med Pergo når man har en relativt stabil syklus og eggløsning til vanlig? (.. har barn fra før, men å få nr. 3 etter sen ma tar tydeligvis tid..!)- Ja. Usikker på hva mer jeg skal svare her? 3. Ble du gravid? Hvor mange kurer trengte du?- Jeg har vært gjennom 3 runder, hvor alle 3 rundene besto av 3 kurer fordelt på 6 mndr (en kur annenhver mnd). Runde 1: Ble gravid på andre kur. Mistet i MA. Runde 2: Ble gravid imellom to runder, altså i en pausemnd. Fikk en datter. Runde 3: Ble gravid på andre kur. Er nå 13 uker på vei. 4. Fikk du noen bivirkninger?- Litt humørsvingninger, og litt murring rundt eggløsning (som jeg vanligvis ikke merker noe til). Mye slim og utflod etter endt kur, før eggløsning og under eggløsning. Totalt var vi prøver i 5 år, før vi fikk datteren. Underveis mistet vi to ganger i MA (nr. 2 på pergo). Lykke til :-) Anonymous poster hash: dfa6d...ea3
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 1. Når er det best å ta de? Morgen eller kveld? - Jeg husket best å ta dem på kvelden, sammen med andre vitaminer og omega 3. 2. Er det noen her som har erfaring med Pergo når man har en relativt stabil syklus og eggløsning til vanlig? (.. har barn fra før, men å få nr. 3 etter sen ma tar tydeligvis tid..!) - Ja. Usikker på hva mer jeg skal svare her? 3. Ble du gravid? Hvor mange kurer trengte du? - Jeg har vært gjennom 3 runder, hvor alle 3 rundene besto av 3 kurer fordelt på 6 mndr (en kur annenhver mnd). Runde 1: Ble gravid på andre kur. Mistet i MA. Runde 2: Ble gravid imellom to runder, altså i en pausemnd. Fikk en datter. Runde 3: Ble gravid på andre kur. Er nå 13 uker på vei. 4. Fikk du noen bivirkninger? - Litt humørsvingninger, og litt murring rundt eggløsning (som jeg vanligvis ikke merker noe til). Mye slim og utflod etter endt kur, før eggløsning og under eggløsning. Totalt var vi prøver i 5 år, før vi fikk datteren. Underveis mistet vi to ganger i MA (nr. 2 på pergo). Lykke til :-) Anonymous poster hash: dfa6d...ea3 Takk for langt og utfyllende svar Anonymous poster hash: e3c9d...14d
Isola&Lille+julegave Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Skal begynne på Pergotime om et par uker, og har noen spørsmål 1. Når er det best å ta de? Morgen eller kveld? 2. Er det noen her som har erfaring med Pergo når man har en relativt stabil syklus og eggløsning til vanlig? (.. har barn fra før, men å få nr. 3 etter sen ma tar tydeligvis tid..!) 3. Ble du gravid? Hvor mange kurer trengte du? 4. Fikk du noen bivirkninger? Takker for alle svar!! Anonymous poster hash: e3c9d...14d 1: ett fett! 2: ja, normal syklus og el. hadde 1 barn fra før. 3: gravid første forsøk 4: nei.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #11 Skrevet 18. november 2014 Skal begynne på Pergotime om et par uker, og har noen spørsmål 1. Når er det best å ta de? Morgen eller kveld? 2. Er det noen her som har erfaring med Pergo når man har en relativt stabil syklus og eggløsning til vanlig? (.. har barn fra før, men å få nr. 3 etter sen ma tar tydeligvis tid..!) 3. Ble du gravid? Hvor mange kurer trengte du? 4. Fikk du noen bivirkninger? Takker for alle svar!! Anonymous poster hash: e3c9d...14d 1: ett fett! 2: ja, normal syklus og el. hadde 1 barn fra før. 3: gravid første forsøk 4: nei. Takk for svar Anonymous poster hash: e3c9d...14d
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #12 Skrevet 19. november 2014 opp igjen Anonymous poster hash: e3c9d...14d
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #13 Skrevet 19. november 2014 Anonymous poster hash: e3c9d...14d
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #14 Skrevet 19. november 2014 Jeg lurer bare på hvorfor man skal ta pergo når man har eggløsning? Trodde poenget med pergo var å stimulere til eggløsning? Ikke for å kuppe tråden, altså.... Anonymous poster hash: 42b6f...60f
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #15 Skrevet 20. november 2014 Jeg lurer bare på hvorfor man skal ta pergo når man har eggløsning? Trodde poenget med pergo var å stimulere til eggløsning? Ikke for å kuppe tråden, altså.... Anonymous poster hash: 42b6f...60f Anonymous poster hash: e3c9d...14d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #16 Skrevet 21. november 2014 Anonymous poster hash: e3c9d...14d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #17 Skrevet 21. november 2014 Har gått på 6 pergokurer uten opphold. Fikk eggløsning, men det resulterte ikke i graviditet. Gyn vil at jeg skal prøve femar nå,siden pergo sliter på slimhinnen noe ikke femar skal gjøre. Så vi får se Anonymous poster hash: 4c3a1...1e1
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #18 Skrevet 21. november 2014 Har gått på 6 pergokurer uten opphold. Fikk eggløsning, men det resulterte ikke i graviditet. Gyn vil at jeg skal prøve femar nå,siden pergo sliter på slimhinnen noe ikke femar skal gjøre. Så vi får se Anonymous poster hash: 4c3a1...1e1 Takk for svar Anonymous poster hash: e3c9d...14d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #19 Skrevet 21. november 2014 Har gått på 6 pergokurer uten opphold. Fikk eggløsning, men det resulterte ikke i graviditet. Gyn vil at jeg skal prøve femar nå,siden pergo sliter på slimhinnen noe ikke femar skal gjøre. Så vi får se Anonymous poster hash: 4c3a1...1e1 Takk for svar Anonymous poster hash: e3c9d...14d .. og lykke til Anonymous poster hash: e3c9d...14d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #20 Skrevet 21. november 2014 Jeg lurer bare på hvorfor man skal ta pergo når man har eggløsning? Trodde poenget med pergo var å stimulere til eggløsning? Ikke for å kuppe tråden, altså....Anonymous poster hash: 42b6f...60f Anonymous poster hash: e3c9d...14d Jeg fikk ikke svar...? Anonymous poster hash: 42b6f...60f
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #21 Skrevet 21. november 2014 Jeg lurer bare på hvorfor man skal ta pergo når man har eggløsning? Trodde poenget med pergo var å stimulere til eggløsning? Ikke for å kuppe tråden, altså....Anonymous poster hash: 42b6f...60f Anonymous poster hash: e3c9d...14d Jeg fikk ikke svar...? Anonymous poster hash: 42b6f...60f Ja, stimulere, som i å forsterke eggløsningen Anonymous poster hash: e3c9d...14d
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #22 Skrevet 28. november 2014 opp Anonymous poster hash: e3c9d...14d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå