Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Gulrot med ostekrem? Blåbær med frosting av blåbær og hvit sjokolade? Andre? Anonymous poster hash: 209bd...136
ms.Pond Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Eple og kanel med frisk kremostfrosting. Vanilje med bringebærmousse og revet sjokolade
Soon to be mum Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Sjokolade. Verken mer eller mindre.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Sjokolade. Verken mer eller mindre. Er ikke det litt kjedelig med bare sjokolade? Anonymous poster hash: 209bd...136
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Sitron-cupcakes med kremost-frosting Anonymous poster hash: a61d7...77e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Har aldri smakt cupcakes, jeg Er det ikke bare minimuffins, sånn egentlig? Anonymous poster hash: dbd68...400
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Sitron-cup cakes med bringebær i, og med ostekrem (samme som til gulrotkake) med saften av moste bringebær i. Friskt og godt. Anonymous poster hash: fbae9...b2a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 Vanilje med melkesjokoladebiter og sjokolade\ostekrem frosting. Anonymous poster hash: 519b5...b5a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 Har aldri smakt cupcakes, jeg Er det ikke bare minimuffins, sånn egentlig? Anonymous poster hash: dbd68...400 Jo det er omtrent det samme som muffins, bare at det er mye mer krem (ofte kalt frosting) på toppen. Og siden jeg digger smakene i frostingen lager jeg helst denne varianten av muffins. Så får heller folk hviske om meg i krokene hvis de synes jeg er fin på det... Anonymous poster hash: 209bd...136
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Sjokolade. Verken mer eller mindre. Er ikke det litt kjedelig med bare sjokolade? Anonymous poster hash: 209bd...136 Nei, det synes jeg ikke. Synes ikke det er kjedelig med sjokoladekake heller jeg. Men jeg er veldig glad i sjokolade også da. Det kan være feks "vanlige" vaniljecupcakes med sjokoladebiter i røra og sjokoladekrem på toppen, eller sjokoladecupcakes med sjokoladefrosting. Knallgodt. Det jeg definitivt IKKE liker på cupcakes (eller noen annen kake egentlig) er den grusomme smørkremen. Og heller ikke fondant eller sukkerpasta. :grøss: Anonymous poster hash: b86ee...389
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #11 Skrevet 18. november 2014 Har aldri smakt cupcakes, jeg Er det ikke bare minimuffins, sånn egentlig? Anonymous poster hash: dbd68...400 Jo det er omtrent det samme som muffins, bare at det er mye mer krem (ofte kalt frosting) på toppen. Og siden jeg digger smakene i frostingen lager jeg helst denne varianten av muffins. Så får heller folk hviske om meg i krokene hvis de synes jeg er fin på det... Anonymous poster hash: 209bd...136 Aha... da lærte jeg noe nytt. Jeg er nemlig ikke særlig begeistret for muffins, synes det blir for mye "deig". Det er jo kremen som er best og saftigst, så da foretrekker jeg nok cupcakes også uten å ha smakt det Jøss... kanskje jeg er finere på det enn jeg er klar over Anonymous poster hash: dbd68...400
Soon to be mum Skrevet 18. november 2014 #12 Skrevet 18. november 2014 Sjokolade. Verken mer eller mindre. Er ikke det litt kjedelig med bare sjokolade? Anonymous poster hash: 209bd...136 Nei, det synes jeg ikke. Synes ikke det er kjedelig med sjokoladekake heller jeg. Men jeg er veldig glad i sjokolade også da. Det kan være feks "vanlige" vaniljecupcakes med sjokoladebiter i røra og sjokoladekrem på toppen, eller sjokoladecupcakes med sjokoladefrosting. Knallgodt. Det jeg definitivt IKKE liker på cupcakes (eller noen annen kake egentlig) er den grusomme smørkremen. Og heller ikke fondant eller sukkerpasta. :grøss: Anonymous poster hash: b86ee...389 Anonym nummer 389 er da meg, må ha klikket på anonym-knappen ved en feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå