Gå til innhold

Hva skal vi andre gå i da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det blir lagt ut linker om brudekjoler / vanlige kjoler her inne så får man til svar at man kun kan gå i det om man er tynn. Men hva skal man ha på seg om man ikke er tynn da? Striesekk?

Anonymous poster hash: b16df...5e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om man har litt ekstra kan man helt klart gå med kjoler, men det er ofte viktigere å tenke på snittet og fasongen på kjolen. Slanke kvinner kommer lettere unna med forskjellige plagg og snitt.

Anonymous poster hash: fa775...b90

Skrevet

Man kan jo selvsagt gå i de kjolene uansett. Men antakeligvis vil man ikke se fin ut. Noen ser ikke fine ut uansett hva de har på seg.

Anonymous poster hash: 29f6c...dc6
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Her inne er det veldig mange rare "regler" syns jeg! Man kan ikke gå i ditt eller datt med mindre man er slank, likevel blir de som har normal bmi slaktet som aaaaltfor tynne og sykelige i andre tråder!

Jeg er veldig slank, men det er så absolutt ikke alle kjoler jeg kan gå med likevel, har ei venninne som er en del overvektig, men kroppen hennes er stram og fin, hun kler en god del plagg mye bedre enn meg.

Det viktigste er vel å prøve det på, føler man seg vel er det jo samme søren hva andre tenker ;)

Skrevet

Man må jo se på fasong osv på kjolen enten man er tynn eller stor. Er man tynn som en spiker med diigre pupper f.eks ser det grusomt ut med kjole som får det til å se ut som puppene er på vei ut av den, og er man stor er det som regel megastygt med havfruekjoler.. Bare eksempler, men klart man bør bruke hodet. At man er tynn betyr ikke at man ser smashing ut i alt.

Anonymous poster hash: 9a86a...5d9
Skrevet

Det er veldig mange brudekjoler som er finest på damer med "litt former", og det er brudekjoler som er finest på de som er tynne. Faktisk er det sånn at brudekjoler generelt er veldig flatterende kjoler, spesielt for oss som har litt ekstra å dra på. Mange fine former som får frem det beste vi har å by på. Anbefaler dog definitivt å ta en tur innom en kjolesalong eller tre, der får man god og kyndig hjelp. 

Anonymous poster hash: 7bddc...2a7
Skrevet

Jeg giftet meg 10 kg overvektig. Men så slank og flott ut i brudekjolen. For fettet legger seg på rompe, lår og pupper. Så jeg hadde typisk prinsessekjole, så jeg så veldig smal ut i midjen, og rompe og lår var godt skjult.

Jeg bruker mye kjole til hverdags og. Var og kjøpte en mønstrete strikke kjole sammen med en slank venninne. Og jeg så mye bedre ut enn henne i den. Dette er en kjole som går etter kroppen, og hun er dvask selv om hun er slank, og flat rompe og små pupper. Jeg har stor men fast rompe, slank midje og store pupper. Og kjolen fikk rompe mi til å se skikkelig flott ut. Har og en annen venninne som er veldig tynn, og hun sliter veldig med å finne kjoler, og synes at jeg er så heldig som ser flott ut i kjoler. Selvfølgelig er det ikke alle kjoler jeg kan bruke, men har jo lært meg hvilke som passer til min figur.

Anonymous poster hash: 9bfd9...b6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...