Gå til innhold

Musefis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe alle får?

Aldri opplevd det i mine 14 år som sexaktiv.

Hvordan får dere det til?

Anonymous poster hash: fdbc2...ec2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kommer litt an på anatomien der nede. Det har hendt meg et par ganger, men ikke under sex men idet jeg har reist meg opp fra sofaen av alle ting.

Min bestevenninne i barnehagen kunne fise med tissen på kommando :P Jeg husker jeg var skikkelig misunnelig.

Anonymous poster hash: 8784c...ea4
Skrevet

Ha ha, alt en lurer på...ha ha ha.. Det har hendt med meg. Men er ikke noe jeg "får til". Men det kan skje hvis han tar tissen helt ut før han tar den inn igjen noen ganger, da kommer det er vakuum. Siden i utgangspunktet er det ganske lukket inni der før tissen utvider hullet he he..

Anonymous poster hash: bfe7a...41d

Skrevet

Støtt og stadig etter jeg fikk barn.... *knis*

Anonymous poster hash: 5e38e...091
Skrevet

Jepp!

Ikke så ofte, men oftest i doggystyle

Anonymous poster hash: e21c9...ced

Skrevet

Hvis underlivet blir det høyeste punktet under sex, f.eks doggy style, så er sjansen større for det. Det er også fort gjort at mannen dytter inn luft når man har sex, og så forsvinner den ut igjen. Det er ikke alltid hørbart, men det kan være det. 

Ser ikke hvorfor noen synes det er så flaut da. Det er bare luft. Den lukter ingenting. 

Anonymous poster hash: 6d72b...523
Skrevet

Jeg vet ikke om alle får det. Det hender jeg gjør.

Det er ikke verken med vilje eller hensikt. Det skjer som regel om jeg er ekstra opphisset og som en annen sa, gjerne i doggy..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...