Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Vi har en datter på 16mnd som har hatt store utfordringer med søvn fra ca 4mnd.. Nå er det blitt litt bedre, men både min og mannens søvnmønster er helt ødelagt. Begge våkner ustanselig og lytter etter snuppa, jeg våkner 5 og får ikke sove igjen.. Utrolig slitsomt! Er det noen som har tips/har klart å snu søvnmønsteret sitt igjen? Anonymous poster hash: f5d92...86a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Dytt Anonymous poster hash: f5d92...86a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Huff jeg hadde det slik etter 6 mnd kolikk med gutten min med max 4 timers søvn hver natt. Men det kom seg sakte men sikkert til 😉 (Jeg fikk resept på noen allergitabletter som het Vallergan og brukte det i ca 1 uke, det hjalp veldig. Sovnet raskt og sov tungt nok til at jeg ikke våknet 50 ganger om natten og var lyst våken halv 5 😉 Fikk en litt ekkel hangover av dem da, men det var jo bare ei uke.) Håper det ordner seg! Anonymous poster hash: 0a8cd...811
SuperFries Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Min erfaring er at det sakte men sikkert blir bedre. Hadde søvntrøbbel med første i halvannet år, og i ca ett år med nr 2. Det er 21 mnd mellom de. Nå har det gått enda ett år, og vi voksne sover bedre og bedre. Jeg våkner fortsatt veldig lett, men det er muligens fordi jeg vet at mannen sover gjennom alt ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå