Gå til innhold

yeay or nei? kjole


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var fin 👍

Skrevet

Gjesp. No

 

Anonymous poster hash: d30f7...f91

Skrevet

Nydelig kjole! 😊😊😊

 

Anonymous poster hash: 98e21...4d1

Skrevet

Knallfin :-))

 

Anonymous poster hash: 637b8...aa8

Skrevet

Ja! Nydelig kjole :-)

Skrevet

Yeay :D

Skrevet

Ja! (med mindre du veier 300 kg)



Anonymous poster hash: 8e153...77b
Skrevet

Ja :laugh:

Skrevet

Får en følelse av at den kjolen vil skjule kroppens fasong. Men fin var den da.

 

 

Anonymous poster hash: 458df...b91

Skrevet

Fin!

 

Anonymous poster hash: 9dda0...0d7

Skrevet

Yeay? Seriøst?

 

Anonymous poster hash: 89479...6ac

Skrevet (endret)

Jeg går mot strømmen og sier nei. Den ser billig ut (bling på klær blir sjelden bra).

Endret av beef sister
Skrevet

Synes korte kjoler ofte ser litt ungpikeaktig ut, og særlig slik som denne med sløyfe bak. Denne kjolen finnes i lang variant også, den synes jeg er kjempefin!



Anonymous poster hash: 2721b...074
Skrevet

 

Synes korte kjoler ofte ser litt ungpikeaktig ut, og særlig slik som denne med sløyfe bak. Denne kjolen finnes i lang variant også, den synes jeg er kjempefin!

 

Anonymous poster hash: 2721b...074

 

 så du vil heller ha en gammedamekjole?

 

Anonymous poster hash: f9664...83a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...