Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 kan man gjøre det? Er endel ting jeg synes er vanskelige, og har lyst til å informere legen min før jeg bestiller en time. Anonymous poster hash: 31bca...258
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Det kan en absolutt. Om du adresserer det med legens navn først, skal det åpnes personlig av vedkommende. Anonymous poster hash: 438ad...751
Roheryn Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Søk opp legesenteret på nettet, mange legesenter i dag har mulighet til å kommunisere med legen på nett. Jeg har mulighet til å sende korte henvendelser og få svar på nettsiden til legesenteret, så er det bare spørsmål eller at jeg trenger henvisning til spesialist eller noe så sender jeg bare der og får svar i løpet av noen dager. Tid og penger spart for både meg og legen, kjempegreit. Og samme hvis det er noe jeg helst vil at han skal vite før jeg kommer, da sender jeg bare inn på nett og så får jeg svar og han setter eventuelt opp time uten at jeg trenger å gå veien om "skrankedamen" overhode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå