Gå til innhold

dete med hormonspiral.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanlig og miste mensen??

 

Anonymous poster hash: 531ed...50f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DERE skulle det stå.

 

Anonymous poster hash: 531ed...50f

Skrevet

Trur det er 20% som mister helt. De aller fleste får beskjeden menstruasjon

Skrevet

Jeg satt inn i sommer, å hatt en menstruasjon siden. På en dag...

 

Anonymous poster hash: 531ed...50f

Skrevet

Jeg satt inn i sommer, å hatt en menstruasjon siden. På en dag... Anonymous poster hash: 531ed...50f

Du har hatt blødning hver dag? Da bør du gå til legen å høre.

Det kan være litt kluss de første mnd. Jeg blødde litt hver dag de første ukene, så fikk jeg mensen som normalt og når den normale mensen var ferdig slutta jeg å blø hver dag og gikk inn i normal syklus. Jeg har mensen en gang i mnd. Den starter beskjedent, men avsluttes heftig så jeg er ikke en av de heldige.

Skrevet

Nei. Hatt bare en menstruasjon siden sommer, på en dag. Hele menstruasjonen er vekke liksom.

 

Anonymous poster hash: 531ed...50f

Skrevet

Jeg hadde småblødninger i tre måneder. Deretter var den fraværende i 2 PR, da fjerner jeg spiralen pga prøving.

 

Anonymous poster hash: 2fd8a...3cf

Skrevet

Jeg hadde småblødninger i tre måneder. Deretter var den fraværende i 2 PR, da fjerner jeg spiralen pga prøving.

 

Anonymous poster hash: 2fd8a...3cf

År skulle det stå

 

 

Anonymous poster hash: 2fd8a...3cf

Skrevet

Nei. Hatt bare en menstruasjon siden sommer, på en dag. Hele menstruasjonen er vekke liksom.Anonymous poster hash: 531ed...50f

Så deilig! Da er du kanskje en av de heldige 20%

Skrevet

Blødde en del til og fra de første 2-3 mnd, men nå er det ingenting. Kan ha bittelitt blodig utflod en dag eller to innimellom, uten at jeg har lagt merke til noe system i det... Veldig deilig egentlig :-)

 

Anonymous poster hash: 45599...6d6

Skrevet

Blødde en del til og fra de første 2-3 mnd, men nå er det ingenting. Kan ha bittelitt blodig utflod en dag eller to innimellom, uten at jeg har lagt merke til noe system i det... Veldig deilig egentlig :-)

 

Anonymous poster hash: 45599...6d6

Må føye til: vet ikke om det har noe å si, men jeg hadde lite mens før jeg ble gravid også, kunne ikke bruke tamponger pga for lite, og var nok med et stringbind hele dagen.

 

Anonymous poster hash: 45599...6d6

Skrevet

Jeg har hstt min i 4 mnd. Og hatt mensen oftere enn jeg hadde uten.

 

Anonymous poster hash: 91d47...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...