Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Vanlig og miste mensen?? Anonymous poster hash: 531ed...50f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 DERE skulle det stå. Anonymous poster hash: 531ed...50f
Marriet Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Trur det er 20% som mister helt. De aller fleste får beskjeden menstruasjon
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Jeg satt inn i sommer, å hatt en menstruasjon siden. På en dag... Anonymous poster hash: 531ed...50f
Marriet Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Jeg satt inn i sommer, å hatt en menstruasjon siden. På en dag... Anonymous poster hash: 531ed...50f Du har hatt blødning hver dag? Da bør du gå til legen å høre. Det kan være litt kluss de første mnd. Jeg blødde litt hver dag de første ukene, så fikk jeg mensen som normalt og når den normale mensen var ferdig slutta jeg å blø hver dag og gikk inn i normal syklus. Jeg har mensen en gang i mnd. Den starter beskjedent, men avsluttes heftig så jeg er ikke en av de heldige.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Nei. Hatt bare en menstruasjon siden sommer, på en dag. Hele menstruasjonen er vekke liksom. Anonymous poster hash: 531ed...50f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Jeg hadde småblødninger i tre måneder. Deretter var den fraværende i 2 PR, da fjerner jeg spiralen pga prøving. Anonymous poster hash: 2fd8a...3cf
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 Jeg hadde småblødninger i tre måneder. Deretter var den fraværende i 2 PR, da fjerner jeg spiralen pga prøving. Anonymous poster hash: 2fd8a...3cf År skulle det stå Anonymous poster hash: 2fd8a...3cf
Marriet Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 Nei. Hatt bare en menstruasjon siden sommer, på en dag. Hele menstruasjonen er vekke liksom.Anonymous poster hash: 531ed...50f Så deilig! Da er du kanskje en av de heldige 20%
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Blødde en del til og fra de første 2-3 mnd, men nå er det ingenting. Kan ha bittelitt blodig utflod en dag eller to innimellom, uten at jeg har lagt merke til noe system i det... Veldig deilig egentlig :-) Anonymous poster hash: 45599...6d6
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #11 Skrevet 18. november 2014 Blødde en del til og fra de første 2-3 mnd, men nå er det ingenting. Kan ha bittelitt blodig utflod en dag eller to innimellom, uten at jeg har lagt merke til noe system i det... Veldig deilig egentlig :-) Anonymous poster hash: 45599...6d6 Må føye til: vet ikke om det har noe å si, men jeg hadde lite mens før jeg ble gravid også, kunne ikke bruke tamponger pga for lite, og var nok med et stringbind hele dagen. Anonymous poster hash: 45599...6d6
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #12 Skrevet 18. november 2014 Jeg har hstt min i 4 mnd. Og hatt mensen oftere enn jeg hadde uten. Anonymous poster hash: 91d47...94b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå