Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Tenkte å kjøpe en julegave til avdelingen som småen går på. Lurte på å kjøpe en bok som handler om jul,den likte hvertfall sønnen min veldig godt Boken er ikke akkurat pedagogisk men en veldig koselig bok om julen Så hvordan er det på storbarnsavdeling,leser dere bøker som ikke er pedagogiske også? Å hva tenker dere om å få en bok i julegave av foreldre? Tenkte å kjøpe en bok og en pose med twist eller konfekt. Anonymous poster hash: a85db...2bb
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Her leser de alt mulig rart, og langt fra alt er like pedagogisk. Akkurat nå leser de Pulverheksa tror jeg, og forrige uke fortalte min 5-åring om den nye Bukkene bruse boka de hadde lest.... Anonymous poster hash: 177c1...b95
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Ops! Ser det er feil i overskriften men får ikke endret den. Anonymous poster hash: a85db...2bb
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Her leser de alt mulig rart, og langt fra alt er like pedagogisk. Akkurat nå leser de Pulverheksa tror jeg, og forrige uke fortalte min 5-åring om den nye Bukkene bruse boka de hadde lest.... Anonymous poster hash: 177c1...b95 Det er da mye god pedagogikk i både pulverheksa og bukkene bruse. Hvilke bøker tenker du på som pedagogiske? Anonymous poster hash: 4a953...957
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Karsten og petra som de leser mye i barnehagen tenker jeg som pedagogisk, Anonymous poster hash: a85db...2bb
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 I vår bhg leser de det meste. I de fleste bøker finner man mer eller mindre pedagogisk innhold. De har også lest Rumpemelk flere ganger, og den er veldig morsom Anonymous poster hash: ea689...1a2
me_87 Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 mulvarpen som ville vite hvem som har bæsjet på hodet hans var veldig populær på småen sin avdeling:) Pedagogisk er vel neppe riktig ord for den boken
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 Vet ikke om det er noe som heter pedagogiske bøker. Hvis barna liker den, da er det en god bok. 😊 Anonymous poster hash: f82dc...624
Giss Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 Lillebrors avdeling drar på biblioteket og låner bøker en gang i blant og da tror jeg de låner alt mulig, både ting de voksne velger og ting ungene selv plukker ut.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Hva legger dere egentlig i ordet pedagogisk? Bøker i seg selv er pedagogiske, de skaper leselyst og lærelyst. Lille moldvarpen har jeg forøvrig vært innom i både norsk og pedagogikk Anonymous poster hash: 47036...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå