Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Skulle kjøpe adventskalender til min datter. Den var utsolgt over alt, men jeg fant den 1 sted. La den i handlekurven. Barna maste om mat og leksehjelp midt i handelen, så jeg fikk ikke gått til kassen med en gang. Da jeg etter et par timer gikk til kassen for å betale, var julekalenderen borte og utsolgt. For meg føltes det som å være i en butikk, og fordi jeg var litt treig med å gå til kassa, gikk personalet oppi min handlekurv og ga kalenderen til noen andre. Frekt!!! Jeg skjønner jo at de skal ha et salg, men produktet kunne jo godt få lagt i kurven ut dagen da! Syntes du det var frekt av nettbutikken eller burde jeg ikke forventet meg bedre? Anonymous poster hash: b3024...c5f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Nei, det synes jeg ikke. Det er helt vanlig at handlekurven blir annullert etter en viss tid. Anonymous poster hash: 9d12a...b5d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 ...eh... D er da helt forståelig! Dersom du hadde forlatt handlekurven din på f.x. Cubus, så hadde tingene i den også blitt ryddet på plass etterhvert... Anonymous poster hash: 1759f...b64
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Nei, dessverre måtte du bestilt der og da, førstemann til mølla. Opplevde det samme nesten idag, et plagg jeg skulle kjøpe ble utsolgt kjipt.. Men sånn er det. Anonymous poster hash: 13db9...151
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Jepp ting som blir lagt i handlekurven blir som regel liggende 15-20 min og skjer det ikke noe mer så blir handlekurven annullert, sånn er det bare desverre... første mann til mølla, sorry😏😊 Anonymous poster hash: 51132...9c0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Overhodet ikke. Jeg forventer at så lenge jeg er aktiv inne i butikken så ligger den i kurven. Det du beskriver er som om du hår i butikken fyller kurven med noen varer og Så forlater du butikken. Etter flere timer kan du ikke forvente at kurven står der urørt. Anonymous poster hash: cc40a...0c1
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Det er helt vanlig at varene kan bli utsolgt. De er ikke dine før du har betalt. Anonymous poster hash: b8e80...fba
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 Herregud ! Det er ikke nettbutikkenes feil at du ikke fikk kjøpt det du hadde i handlekurven. Makan til frekkhet! Anonymous poster hash: 80c52...6e3
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 Jeg somlet til kassen. Jeg hadde ikke forlatt butikken. Skjønner at de må annulere etter en viss tid altså, men tiden kunne vært litt lengre syntes nå jeg. HI Anonymous poster hash: b3024...c5f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Jeg somlet til kassen. Jeg hadde ikke forlatt butikken. Skjønner at de må annulere etter en viss tid altså, men tiden kunne vært litt lengre syntes nå jeg. HI Anonymous poster hash: b3024...c5f Et par timer er virkelig ikke å somle til kassen altså.... Anonymous poster hash: f977f...770
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #11 Skrevet 18. november 2014 Jisses! Anonymous poster hash: 80c52...6e3
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #12 Skrevet 18. november 2014 Det er da helt normalt. Ro ned! Anonymous poster hash: 3f1dd...2fc
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #13 Skrevet 18. november 2014 Forlater du pcen så forlater du butikken Anonymous poster hash: 31b26...c0c
ms.Pond Skrevet 18. november 2014 #14 Skrevet 18. november 2014 Det er sånn det fungerer på nettet. Man kan ikke forvente at en nettbutikk skal holde av en vare i timesvis. Det er aldri noen garanti for at den som har lagt varen i handlekurven kommer tilbake og fullfører kjøpet. Derfor setter de en tidsbegrensning på rundt 15 -30 min, er ikke riktig sikker på hvor lang den er. Er du aktiv på nettsiden deres, altså klikker deg rundt og ser på varer, så slettes ikke handlekurven din. Men er du idle i en viss tid, så annulleres alt. Sånn må det nesten være, ellers tror jeg mange nettbutikker ville fått problemer med ubetalte handlekurver og kunder som holdt av varer til seg selv over lang tid. Det var en kjip erfaring, men nå vet du det til neste gang at varen ikke er garantert din før du har betalt den og handelen er fullført.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #15 Skrevet 18. november 2014 Atte hæ??! Hvilken nettbutikk er dette? Der jeg handler, ligger tingene i flere dager. Kjempefint, for da kan jeg tenke meg nøye om. Dette hørtes useriøst ut, hi. Anonymous poster hash: d95a9...b1c
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #16 Skrevet 18. november 2014 Førstemann til mølla. Den er ikke din før du har betalt.Og #15: Er varene på lager, er det logisk at det kan ligge der i flere dager fordi de ikke har behov for å selge akkurat din bestilling til noen andre. Hadde de bare hatt èn vare igjen av det du ville ha, men du hadde latt handlekurven bare stå, uten å betale, ville du fått beskjed om at den var utsolgt, du også. Handlekurven er ikke et reservasjonssystem i mer enn så og så lenge, om enn dèt engang. Anonymous poster hash: 8c3ef...9ba
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. november 2014 #17 Skrevet 18. november 2014 Det har jeg også opplevd noen ganger. Jeg har nå lært meg at dersom jeg bestiller en vare det kun er 1 stk igjen av, så går jeg direkte til kassa! :-)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #18 Skrevet 18. november 2014 Atte hæ??! Hvilken nettbutikk er dette? Der jeg handler, ligger tingene i flere dager. Kjempefint, for da kan jeg tenke meg nøye om. Dette hørtes useriøst ut, hi. Anonymous poster hash: d95a9...b1c Siden du sier "der jeg handler", er det kanskje et sted du har brukerkonto? Det er litt forskjell sånn. Enkelte butikker lar faste kunder, som er innlogget, lagre varekurven sin lengre enn andre. Ellers så er det faktisk helt vanlig at varen ikke er din før den faktisk er betalt, ikke når den bare ligger i handlekurven... Anonymous poster hash: 9d12a...b5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå