Gå til innhold

Hvem ser på din profil- Facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det har sukket opp en greie på Facebook hvor man kan se hvem som ser på ens profil ved å dele linken. Fungerer dette? Blir jo nesten nervøs når jeg stadig er inne å kikker på enkelte jeg ikke vil at skal vite det..... 😱

Anonymous poster hash: 58cd1...7ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke denne gangen, men de greiene har vært tidligere også, og da har det bare vært tull.

Anonymous poster hash: c63dc...031
Skrevet

Er det ikke bare spam/virus da?

Er noe som dukker opp med jevne mellomrom hvertfall.

Anonymous poster hash: 9a559...218
Skrevet

Tror det bare er tull. Det dukket opp en slik for noen år siden og da ble man forsikret at det aldri kom til å bli slik at man kunne se hvem som hadde vært inne på profilen. 

Skrevet

Det er nok bare tull. Tidligere har de f eks tatt utgangspunkt i hvem som har likt eller kommentert på profilen din.

Anonymous poster hash: 6d141...6a0

Skrevet

Det er bare tull, men folk ønsker det så sterkt å se hvem som er inne på profilen at de `kjøper` det hver gang. Men det vil stride i mot hva facebook er, en sladre og snikearena. Da ville ikke facebook være noe spennende for mange lenger. 

Selv er jeg ikke på facebook altså. 

Anonymous poster hash: 3f531...1cb
Skrevet

Det var et virus før ihvertfall

Anonymous poster hash: 43fba...c22

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er nok bare tull. Så en som linka til det i en gruppe, og det var 14-15 stk som hadde trykka liker. Kikka på de, og det var bare sånne humbug-profiler, så jeg vil tro det er virus. Gikk forøvrig ikke ann å gjøre noe før du hadde godtatt en hel masse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...