Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Ser det er mangen som spør om ting til dere som ser. Prøver meg jeg og. Er det noen som "plager" ungene mine om natten? Anonymous poster hash: 113f7...aad
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 I 2014. Fytti rakkern så skremmende det er å se at folk fremdeles tror på sånt vås! Tror du huldra lusker i skogen også? Anonymous poster hash: 138e5...afc
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 I 2014. Fytti rakkern så skremmende det er å se at folk fremdeles tror på sånt vås! Tror du huldra lusker i skogen også? Anonymous poster hash: 138e5...afc Tja, bare ta seg en tur i statskirka så vil du bli sjokkert . Dust... Anonymous poster hash: 85534...32a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 I 2014. Fytti rakkern så skremmende det er å se at folk fremdeles tror på sånt vås! Tror du huldra lusker i skogen også? Anonymous poster hash: 138e5...afc Tja, bare ta seg en tur i statskirka så vil du bli sjokkert . Dust... Anonymous poster hash: 85534...32a Dust kan du være selv! Jeg er ikke religiøs, men tenker at å tro på en høyere makt er en ting. Å tro at en totalt fremmed som ikke aner hvem du er, hvem ungen din er, omstendigheter eller noe som helt kan "se" hva som feiler ungen din er jo så på trynet at det ikke er mulig å uttrykke det. Tragiske fjols! Anonymous poster hash: 138e5...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå