Gå til innhold

Noen som har erfaring med Sony experia Z3 compact?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd? Hva er bra og hva er dere ikke fornøyd med?

Anonymous poster hash: 7eded...991
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har. Jeg er ikke fornøyd med min, men det tror jeg har med akkurat min telefon å gjøre, og ikke alle ande z3 compact-telefoner. Kameraet mitt henger seg ofte, og jeg får ikke styr på albumet mitt. Bildene lagrer seg dobbelt, og de ligger hulter til bulter! (Noen som vet om det går an å fikse?) Tenker egentlig å klage på den, da jeg kjøpte den i sommer. Jeg tror kanskje Snapchat har litt med saken å gjøre, at kameraet henger seg. Men, men..

Skrevet

Jeg har Sony xperia Z3 og er kjempefornøyd. Eneste forskjell mellom de to er størrelsen og at compact modellen har 2 gb ram mens storebroren har 3gb. Den har jo vunnet mange tester og er fullspekket med den siste teknologien. Jeg har ikke noen problemer med min. Alt fungerer suppert. Du som sliter med at bildene lagrer seg dobbelt, kan det være noe med innstillingene? Ville tatt den med meg til butiken så kan de sikkert fikse det mens du venter.

Anonymous poster hash: 4cea0...cd2
Skrevet

Ok, så fint! Mine bilder lagrer seg også etter når man har sett på den, og ikke etter dato, så det er kjempeirriterende! Må bare kontakte komplett, da? Har aldri klaget på noe før ;-)

Skrevet

Ok, så fint! Mine bilder lagrer seg også etter når man har sett på den, og ikke etter dato, så det er kjempeirriterende! Må bare kontakte komplett, da? Har aldri klaget på noe før ;-)

Hva trykker du på når du skal se bilder da? Trykker du på album eller bilder? Du vet at du kan velge hvilket program/app som skal håndtere bildene? Jeg bruker den som heter Album og da er alt i skjønneste orden.

Skrevet

Hva trykker du på når du skal se bilder da? Trykker du på album eller bilder? Du vet at du kan velge hvilket program/app som skal håndtere bildene? Jeg bruker den som heter Album og da er alt i skjønneste orden.

Jeg bruker album også. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...