Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Har kjøpt den til dattera vår til julegave og håper det blir en sukkse. En snakkende dukke som kan svare på det meste Anonymous poster hash: c48cf...5ee
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Har en venninne som er butikksjef i en lekebutikk og hun sa den var kåret til årets leke nå i 2014 og at de regnet med at det ble årets store salgssuksess i år. Jeg personlig blir helt sprø at alle disse tekniske duppedingsene jeg må sette meg inn i, selv lekene til barna er så avansert at jeg ikke skjønner noen ting Til Cayla er det jo også apper å laste ned osv... Anonymous poster hash: ad540...af5
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Heg lurer også på denne. Jenta mi ønsker seg en slik, men hun blir 6 år og den er passende for barn mellom tre og seks, står det. Noen som har tanker om alder? Anonymous poster hash: 1166e...b29
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Dytter opp. Lurer også på om dette er nie for ei på 6... Anonymous poster hash: 53153...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå