Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Jeg er på to sider og har skrevet at jeg ikke er interessert i de uten bilde i profilen sin. Men så hender det at jeg prater litt med noen uten bilde,og praten går lett. Jeg vil jo uansett se hvordan de ser ut,og når jeg endelig får et,er de ikke i nærheten av å se ut slik jeg ser for meg Hva sier jeg da? Mulig jeg er overfladisk, men jeg må like utseende til en ev kjæreste.. Anonymous poster hash: a62a8...747
Villbringebringebær Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Du sier de virker hyggelige, men at du må være tiltrukket av vedkommende og at et bilde hadde vært fint, vil de ikke laste opp bilde er de kanskje gift, flaue over nettdating ( noe som er teit for de som ser han er der inne er det jo selv) så vil de ikke sier du sorry, og går til neste
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Du sier de virker hyggelige, men at du må være tiltrukket av vedkommende og at et bilde hadde vært fint, vil de ikke laste opp bilde er de kanskje gift, flaue over nettdating ( noe som er teit for de som ser han er der inne er det jo selv) så vil de ikke sier du sorry, og går til neste Jo,det er jo det jeg gjør,etter en kort prat får jeg bilde, men poenget mitt er at jeg da (hver eneste gang ) ikke liker hvordan de ser ut..Hvordan skal jeg komme ut av det?Føler jeg ikke akkurat kan si,sorry,utseende ditt passet meg ikke Anonymous poster hash: a62a8...747
Villbringebringebær Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Det er jo litt av greia med nettdating da... Du får være ærlig og si du virker som en veldig hyggelig fyr, men du er nok ikke helt min type/han jeg ser etter lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå