Gå til innhold

Barneteater for de aller minste?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å ta med pjokken på 20 mnd. på noe gøy før jul. Noen som vet om en passende barneforestilling eller noe i den duren? (Oslo eller omegn) :)

 

Anonymous poster hash: 2fd27...5b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karius og baktus gikk på trikkestallen, der er det mye små barn vennlig

 

Anonymous poster hash: 9521d...1e3

Skrevet

Takk for svar :) Noen fler? :)

 

Anonymous poster hash: 2fd27...5b9

Skrevet

Har du sjekket biblioteket?

 

Her har de en del ting før jul, forfatterbesøk hvor forfatter leser høyt fra en ny bok, dukketeater osv



Anonymous poster hash: 8d337...5ff
Skrevet

 

Har du sjekket biblioteket?

 

Her har de en del ting før jul, forfatterbesøk hvor forfatter leser høyt fra en ny bok, dukketeater osv

 

Anonymous poster hash: 8d337...5ff

Nei, det var en god idé :) Deichman?

 

Anonymous poster hash: 2fd27...5b9

Skrevet

Karius og baktus gikk på trikkestallen, der er det mye små barn vennlig

 

Anonymous poster hash: 9521d...1e3

Jeg var LIVREDD da jeg så karius og baktus da jeg gikk i bhg (ca 4-5), og jeg var ikke alene:p

Kanskje de lager det litt mer barnevennlig nå men. Det var skummel alt for høy musikk, kjempeskumle kosymer, og det var bare ekkelt

Skrevet

Snekker Andersen på trikkestallen er bra for de små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...