Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Sambo sier at det finnes en fryseboks dedikert til isbitlaging. Har dilla på isbiter i svangerskapet, men ser også nytte etter svangerskapstiden også. Noen som kjenner til noe slikt? Noen andre isbit maker forslag? Vi har ikke så mye kjøkkenplass, så helst noe som ikke er så veldig stort Anonymous poster hash: 17cc4...d96
skjotta Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Vær så snill å velge språk? Enten heter det "ice cube maker" eller "isbitmaskin"... Jeg har en fra wilfa som er veldig grei.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Vi hadde en isbitmaskin. Den virket fint et års tid, så ble den ødelagt. Da var den gått ut av produksjon, men fikk pengene tilbake. Var en ganske stor maskin, a la brødbakemaskin som vi hadde på benken. Bråkte ganske mye. Lagde isbiter som samlet seg i en skuff. Det eneste var at den måtte stå på hele tiden, siden isbitene smeltet etter hvert. Jeg kjøpte også min i svangerskap... :-) Var gravid en varm sommer, jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå