Gå til innhold

Nettsiden lightInTheBox,hva er det for en greie!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom tilfeldig over nettsiden og kikket på klær der. Masse grisestygt,men veldig mye fint også! Veldig veldig billig! Bla en kjole fra zara jeg har siklet på til 145. Derfor jeg lurer på om det er ekte eller tull!? Nydelige kjoler til 100 kr og fri frakt!? Er det for godt til å være sant!?

Anonymous poster hash: 4cee0...434

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på.

Anonymous poster hash: e9303...7f4

Skrevet

Ingen som vet!?

Skrevet

Har handlet engang, ble fornøyd.

Skrevet

Alt dere finner der, kan dere få det billigere på ebay...De har samme leverandør, Kina alt sammen!

Skrevet

Men er lightInThebla bla bla en auksjon? Det er en klokke som teller ned ved hvert plagg. Hvorfor!? Har aldri "lært meg" e-bay,jeg skjønner ikke hvordan det funker..

Skrevet

Kan noen si hvordan ibay funker?

Skrevet

Ebay..

Skrevet

Har bestilt derfra og var som forventet.men husk og pass på at du ikke kommer over 200kr grensen.

Skrevet (endret)

Kan noen si hvordan ibay funker?

Ebay er litt som en amerikansk versjon av finn.no og qxl, bare mer utviklet. 

På ebay kan du velge å by på en ting (siste bud får du oppgitt, og velger du å by får du beskjed om hva som må være minstebudet ditt), eller du kan velge "buy it now" eller "kjøp det nå", hvor du gir en pris fastsatt av selgeren og kjøper varen med en gang.

Ikke alle varer har auksjon, og ikke alle varer har en "kjøp det nå"-funksjon. Hva selgeren tilbyr ser du på informasjonen om varen. Du kan velge å sortere søket ditt etter bare auksjoner eller bare kjøp nå-varer.

Husk å sette destinasjon til Norge i søket, for ikke alle selgere sender til Norge. Hvis du har en konto der, så tror jeg søket settes automatisk etter det. Jeg pleier i alle fall å få forespørsel om jeg vil sette Norge som destinasjon. Hvis ikke kan du sortere søket etter pris + frakt, så får du spørsmål om hvor varen skal sendes. 

Du kan gå inn på varen og lese om den, og også om frakten selgeren tilbyr, før du byr/kjøper. Men har du satt destinasjon, så får du opp frakten i søkevinduet på hver enkelt vare. Og så kan du velge å sortere søket etter pris, evt pris + frakt for å få de billigste alternativene først. Selgere har også gjerne en butikk, eller en egen side, med flere varer, og den finner du i ruten med selgerinfo når du klikker deg inn på varen. 

Anbefaler å sette opp en paypalkonto dersom du ikke allerede har det. Paypal er den enkleste og sikreste måten å betale på, alle selgerne jeg har vært borti aksepterer, og endel foretrekker, det. Paypal er supre dersom det skulle bli en tvist med selger. Her har også ebay et veldig bra team. Har hatt et par små uoverensstemmelser med selgere, og med hjelp fra ebay-teamet løste det hele seg veldig greit. 

Men, som nevnt over her, vær obs på tollgrensen. Frakt er ikke inkludert i 200-kroners grensen, det er kun prisen på varen som gjelder. 

Endret av ms.Pond
Skrevet

Jeg kjøpte en "ballkjole"/kjole til bryllup eller andre større fester fra LightInTheBox. Den ble levert som forventet, og kom på 700kr, frakt og toll inkludert. Ingen prisoverraskelser.

Skrevet

Tror klokka er for at om du bestiller før den teller ned så sender de det neste dag.

Anonymous poster hash: 21c68...0aa
Skrevet

Og hvem sitter og syr disse rasende billige kjolene? Barn og voksne på slavekontrakter... Håper kjolen passer og ikke gir vond smak i munnen...

Anonymous poster hash: aea9d...f22

Skrevet

Og hvem sitter og syr disse rasende billige kjolene? Barn og voksne på slavekontrakter... Håper kjolen passer og ikke gir vond smak i munnen...

Anonymous poster hash: aea9d...f22

Bare et lite spørsmål til deg: Hvordan tror du det går med mennesker som utnyttes grovt i klesindustrien dersom vi boikotter? Jo: fabrikkene legges ned og flyttes. Og hvordan går det med arbeiderne da? Arbeidsløshet og prostitusjon. Dette finnes det hauger av eksempler på. Det betyr ikke at vi skal akseptere at menneskene som syr klærne våre utnyttes, men at det finnes andre metoder enn boikott. Prisen for din følelse av politisk korrekthet kan være at den lille jenta som før sydde kjoler nå suger gamle griser for småpenger.

Anonymous poster hash: 8bd18...52a

Skrevet

Kjøpt mye der ifm bryllupet vårt! Fikk tilsendt en kjole før helgen også, meget fornøyd :)

Anonymous poster hash: 8e5dc...7b7

Skrevet

Så det er så billig som det ser ut som!? Og hvorfor ikke handle for over 200? Hva skjer da?

Skrevet

Så det er så billig som det ser ut som!? Og hvorfor ikke handle for over 200? Hva skjer da?Anonymous poster hash: 4cee0...434

norges lover og regler for kjøp fra utlandet det vettu :P

Anonymous poster hash: 8e5dc...7b7

Skrevet

Jeg et helt grønn,tydeligvis😝

Skrevet

Har bestilt derfra før. Går fint :) Alltid fått det jeg har kjøpt. Men husk å holde deg under 200 kr, og sjekk frakten! Mange av tingene har dyrere frakt enn hva tingen faktisk koster...

Anonymous poster hash: f9b2b...85f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...