Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Skal på kontroll på sykehuset med sønnen vår. Jeg har fri den dagen, men mannen vil gjerne være med. Vi vil begge snakke med legen, da sønnen vår skal opereres. Er litt opp til oss når han skal opereres, og begge har endel spørsmål rundt dette. I tillegg er ikke sønnen vår så glad i leger. Han skal undersøkes og mannen er litt sterkere enn meg til eventuelt å holde han. Er det mulig at begge an reise? Jobber i samme bedrift. Er veldig stor, og er ikke noe problem at noen andre tar jobben til mannen den dagen. Noen steder på nettet vi kan finne dette ut? Anonymous poster hash: eb525...2ed
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Regner med at det ikke er noe problem at dere begge er med. Med datteren våres var vi en del på sykehus da hun var liten. Siden far jobbet natta, og jeg var student så møtte vi stort sett opp begge to. Anonymous poster hash: a6e9d...28c
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Han må ha lønnet perm da. Men, har vel kanskje ikke rett på det siden jeg har fri? Har dessverre en ganske vanskelig sjef. Med gamle sjefen hadde ikke det vert noe problem at begge hadde reist med han. Anonymous poster hash: eb525...2ed
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 *dytter* Anonymous poster hash: eb525...2ed
Gjest Minnieropptatt Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Hva hvis du hadde en avtale du ikke kunne avlyse, da måtte sjefen gitt mannen fri. Hva du gjør på din fridag, har i mitt hode ikke sjefen noe med.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Hva hvis du hadde en avtale du ikke kunne avlyse, da måtte sjefen gitt mannen fri. Hva du gjør på din fridag, har i mitt hode ikke sjefen noe med. Enig. Men, er redd det blir bråk om de finner ut at vi begge reiser med sønnen vår. De vet vel reglene på NAV? Anonymous poster hash: eb525...2ed
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Hvorfor lager du to tråder im dette? Du fikk mange svar i den du skrev for nien dager siden! Anonymous poster hash: 037d5...14c
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 Spør sjefen! Du har laget flere tråder om dette. Anonymous poster hash: f0c39...c85
Iiiiik Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 I en stor bedrift har dere kanskje egen personalavdeling? Snakk med dem. Hvis du er den samme som skrev om dette for noen uker siden, så vet du jo at sjefen blir sur hvis mannen din ber om lønnet perm når du allikevel har fridag. En ting er hva du har rett på, en annen ting er at det jo koster bedriften å lønne både mannen din og en vikar, for det er vel det som må bli resultatet hvis han skal ha permisjon med lønn?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Ta en hvit løg og si at legen syntes at dere begge burde være med. Anonymous poster hash: 33517...f4e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #11 Skrevet 18. november 2014 Har ikke skrevet om dette tidligere, så slapp helt av. Ville bare høre om noen vet hvordan reglene er. HI Anonymous poster hash: eb525...2ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå