Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Jeg vil gi en kurv med godteri og div, men mannen vil gi vin. Føler det blir litt kleint. Hva syns dere? Anonymous poster hash: eccc7...eea
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Kurv på deling til de ansatte:-) det blir vi veldig glade for:-) Anonymous poster hash: 178d2...566
Gjest Julia1984 Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Vin er ok. Kurv med godteri også.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Kjenner du deres alkoholvaner? Er noen av dem tørrlagte? Noen av dem avholds? Drikker de vin? Personlig synes jeg det er tanketomt å gi alkohol til folk man ikke kjenner personlig. Anonymous poster hash: 0d580...2c7
Superdolly Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Jeg er ingen tilhenger av å gi vin som gave. Noen drikker ikke vin, deriblant jeg. Noen har (eller har hatt) alkoholproblemer. Noen har vokst opp med alkoholproblemer i familien. Sats heller på noe dere vet at de blir glade for.
MammantilNurket Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Å, for Guds skyld!!! Gi tantene vin!! Du skulle bare visst hvor mange teite gaver man får (hvis man i det hele tatt får noe, da ...). Kjør på! Bill.mrk. "Pensjonert barnehagetante" P.S: Bare pass på at den ikke er for dyr - da kommer kommunen og tar den *skummelt*
Tipp topp Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Hadde styrt unna vin. Kjedelig gave å få hvis man ikke drikker eller ikke burde drikke. Heller en kurv med sjokolade osv. eller en god håndkrem.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 Hadde styrt unna vin. Kjedelig gave å få hvis man ikke drikker eller ikke burde drikke. Heller en kurv med sjokolade osv. eller en god håndkrem. Det er jo like kjedelig hvis man ikke spiser sjokolade eller ikke bruker håndkrem. Anonymous poster hash: df6b2...f33
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 På DIN er det litt egne regler, men ellers er det veldig koselig å få en oppmerksomhet, gjerne i form av en flaske vin:) Anonymous poster hash: bf884...d1d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Å, for Guds skyld!!! Gi tantene vin!! Du skulle bare visst hvor mange teite gaver man får (hvis man i det hele tatt får noe, da ...). Kjør på! Bill.mrk. "Pensjonert barnehagetante" P.S: Bare pass på at den ikke er for dyr - da kommer kommunen og tar den *skummelt* Den må jeg notere meg bak øret: Det er ok å kalle barnehageansatte tanter, bare man gir dem vin. Anonymous poster hash: df6b2...f33
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #11 Skrevet 18. november 2014 Jeg jobber selv i bhg. Vi har fått vin flere ganger,synes det er helt ok. Vil navn ikke ha den,så gi den videre til noen andre da. Vi har også fått: Konfekt Kaffekopp Te Håndkrem Plante Sjokolade Votter Anonymous poster hash: 8c6e4...532
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #12 Skrevet 18. november 2014 Selv unngår jeg å gi vin i gave med mindre jeg vet at vedkommende drikker det. Det er det jo ikke alle som gjør. Men klart det funker; jeg har jobbet i barnehage og vært avholds selv, men jeg ble da glad om noen gav meg gave likevel. Selv om den ble regifted ved en senere anledning, så er det langt på vei tanken som teller. (Men sjokolade eller blomster var enda finere å få). Anonymous poster hash: 55b58...bdf
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #13 Skrevet 18. november 2014 Jeg drikker IKKE vin, men elsker å få vin i gave for jeg har stadig gjester Anonymous poster hash: fe9e2...b1a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #14 Skrevet 18. november 2014 Kjenner du deres alkoholvaner? Er noen av dem tørrlagte? Noen av dem avholds? Drikker de vin? Personlig synes jeg det er tanketomt å gi alkohol til folk man ikke kjenner personlig. Anonymous poster hash: 0d580...2c7 Synes det blir for dumt. En tørrlagt alkoholiker som sprekker fordi han/hun får en vinflaske i gave ville ha sprukket uansett. Det krever faktisk et minimum (om ikke ganske mye mer!) av viljestyrke å holde seg tørrlagt. At de kan være avholds eller ikke like vin er selvsagt en mulighet, men hvis man gir godteri er det jo også en sjanse for at en eller flere slanker seg eller har diabetes. Man kan ikke ta høyde for alt. Anonymous poster hash: 7142c...642
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #15 Skrevet 18. november 2014 Kjenner du deres alkoholvaner?Er noen av dem tørrlagte?Noen av dem avholds?Drikker de vin?Personlig synes jeg det er tanketomt å gi alkohol til folk man ikke kjenner personlig.Anonymous poster hash: 0d580...2c7 Synes det blir for dumt. En tørrlagt alkoholiker som sprekker fordi han/hun får en vinflaske i gave ville ha sprukket uansett. Det krever faktisk et minimum (om ikke ganske mye mer!) av viljestyrke å holde seg tørrlagt. At de kan være avholds eller ikke like vin er selvsagt en mulighet, men hvis man gir godteri er det jo også en sjanse for at en eller flere slanker seg eller har diabetes. Man kan ikke ta høyde for alt. Anonymous poster hash: 7142c...642 Håper virkelig ikke det er noen tørrlagte alkoholikere blandt tantene i hår barnehage. Anonymous poster hash: 35053...75a
MammantilNurket Skrevet 18. november 2014 #16 Skrevet 18. november 2014 Å, for Guds skyld!!! Gi tantene vin!! Du skulle bare visst hvor mange teite gaver man får (hvis man i det hele tatt får noe, da ...). Kjør på! Bill.mrk. "Pensjonert barnehagetante" P.S: Bare pass på at den ikke er for dyr - da kommer kommunen og tar den *skummelt* Den må jeg notere meg bak øret: Det er ok å kalle barnehageansatte tanter, bare man gir dem vin. Anonymous poster hash: df6b2...f33 Så lenge det er vin med i bildet kan du kalle meg hva du vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå