Gå til innhold

Nettdating og dårlig selvtillit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på en dating side. Har møtt 3 stykk. Og alle 3 ville møtes igjen. Har kontakt med en. Vi har hatt sex osv. Men jeg har virkelig ikke høye tanker om meg selv. 

Er overvektig og vil så veldig ned i vekt, men klarer det bare ikke. (ja, jeg vet, da vil jeg vel ikke nok)

Nå har jeg kommet i kontakt med en jeg veldig gjerne vil møte, Han trener flre ganger i uka og er kjempe kjekk. Jeg tror ikke jeg tørr møte han. Han har bare sett bildet av ansiktet mitt. 

Fader. Jeg vil bli fornøyd med meg selv og tørre og møte drømme mannen. (en drømme mann, ikke nødvendigvis han her)

Anonymous poster hash: 0fd8b...4b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... Hvor mange skal du holde på med på en gang egentlig...?

Anonymous poster hash: 5f08f...164
Skrevet

1... ?

Skrevet

Jeg er selv på et nettdatingsted.. Tror ikke at de som ikke er der nødvendigvis skjønner hvordan det funker. Det er jo ikke som om at en trenger å 'holde på med' mange på en gang, men likevel kunne møte flere irl slik at en kan lettere finne ut hvilke en har kjemi med/skal tilbringe mer tid med/satse på.

Over til dilemmaet ditt HI. Jeg tror det er lurt å være ærlig på nett om kroppsfasong etc. Dersom folk på tross av det du kaller overvekt o.l. tar kontrakt, så må du tenke at det er en grunn til det. Kanskje ikke alle bryr seg om det utvendige, men faller for det de mener er en fin personlighet. Ta det til deg og nyt det.

Hilsen en som er helt sjef på nettdating :P

Anonymous poster hash: ba901...9f7

Skrevet

Jeg holder selv på med nettdating, og har ikke så bra selvtillit. Men jeg dater kun en av gangen, og har jeg sex med en så er det fordi vi er i ferd med å bli kjærester.

Og hvorfor er det så viktig for deg å få en som er veltrent og skikkelig kjekk, når du er overvektig selv? Og er ikke personlighet det viktigste?

Anonymous poster hash: a18b9...43f
Skrevet

1... ?

Er det han du har kontakt og sex med, eller den godt trente drømmemannen...?

Skrevet

Jeg holder selv på med nettdating, og har ikke så bra selvtillit. Men jeg dater kun en av gangen, og har jeg sex med en så er det fordi vi er i ferd med å bli kjærester.

Og hvorfor er det så viktig for deg å få en som er veltrent og skikkelig kjekk, når du er overvektig selv? Og er ikke personlighet det viktigste?

Jeg holder ikke på med flere samtidig. Møtt 3 stykker. men har kontakt med 1. vi blir ikke kjærester. vi er venner, men har hatt sex. 

Jeg faller for personlighet fremfor utseendet. Men han jeg har kommet i kontakt med nå er veltrent. Det var bare det.

De andre jeg har møtt har ikke vært veltrente. 

Må si jeg synes det er litt frekt å hinte om at en som er overvektig ikke kan være sammen med en som er veltrent. Ja da. Han trener og ikke jeg bla bla bla. Jeg har lest mye rart her inne om hva folk mener osv.

Skrevet

1... ?

Er det han du har kontakt og sex med, eller den godt trente drømmemannen...?

Akkurat nå har jeg kontakt med han jeg har hatt sex med. Men om jeg møter en annen og det er muligheter for at det blir et seriøst forhold, kommer jeg da ikke til å fortsette å ha sex med han andre. 

Jeg var i et forhold i nesten 11 år. ble sammen med x-en da jeg var 16.Han var den første jeg hadde sex med. så jeg føler jeg har lov til og være litt ut på dateren nå. Men jeg er ikke en som sleeps around. Kommer ikke til å fly fra seng til seng og med flere på samme tid(nei da. ikke tre-firkant ,-) )

Skrevet

Jeg er selv på et nettdatingsted.. Tror ikke at de som ikke er der nødvendigvis skjønner hvordan det funker. Det er jo ikke som om at en trenger å 'holde på med' mange på en gang, men likevel kunne møte flere irl slik at en kan lettere finne ut hvilke en har kjemi med/skal tilbringe mer tid med/satse på.

Over til dilemmaet ditt HI. Jeg tror det er lurt å være ærlig på nett om kroppsfasong etc. Dersom folk på tross av det du kaller overvekt o.l. tar kontrakt, så må du tenke at det er en grunn til det. Kanskje ikke alle bryr seg om det utvendige, men faller for det de mener er en fin personlighet. Ta det til deg og nyt det.

Hilsen en som er helt sjef på nettdating :P

Anonymous poster hash: ba901...9f7

Jeg tror det er en del gutter og sikkert jenter som bruker det feil ja. Som å bare få seg et ligg.

Men det er også seriøse folk der. Men jeg er ikke så tøff av meg, og blir drit nervøs når jeg skal møte noen.

Fortiden min er preget av å aldri være bra nok. Da vil man jo være bra nok i øynene på den man møter, uansett hva det fører til.

Hehe... ;)

Skrevet

Når jeg nettdatet i min tid som singel ble jeg veldig skuffet hvis bildet eller teksten ikke var forenelig med personen jeg møtte. Er selv veldig opptatt av trening og kosthold, ikke pga utseendet, men pga livsstilen det representerer. Jeg ville ha en som var aktiv, glad i friluftsliv og som kunne være med på en joggetur eller treningsøkt. Ikke en sofagris som fikk høy puls av å gå opp en trapp. Hvis du har vært deg selv i mailene, og ikke gitt inntrykk av å være noe annet enn hva du er er det helt greit. Veldig bra og ha bilde i albumet som viser litt mer enn akkurat ansiktet, på den måten kan kroppfikserte gutter sile deg ut, og du slipper skuffelsen av å bli "dumpet".

Anonymous poster hash: a198c...67e

Skrevet

Jeg holder ikke på med flere samtidig. Møtt 3 stykker. men har kontakt med 1. vi blir ikke kjærester. vi er venner, men har hatt sex. 

Jeg faller for personlighet fremfor utseendet. Men han jeg har kommet i kontakt med nå er veltrent. Det var bare det.

De andre jeg har møtt har ikke vært veltrente. 

Må si jeg synes det er litt frekt å hinte om at en som er overvektig ikke kan være sammen med en som er veltrent. Ja da. Han trener og ikke jeg bla bla bla. Jeg har lest mye rart her inne om hva folk mener osv.

Jeg mener virkelig ikke at en overvektig ikke kan være sammen med en veltrent. Men i første innlegget ditt hørtes det jo ut som, at det var mye mer spennende med den veltrente, fordi han er veltrent, og ikke noe med personlighet og gjøre. Og at han du hadde sex med ikke var bra nok lenger.

Skrevet

Jeg har vært sammen med to treningsgale mannfolk (Tilfeldig at det ble slik.  Forholdene varte i mange år, jeg er lubben. Om noe var disse mennene og deres treningskamerater temmelig besatt av runde jenter, de likte ikke veldig tynne/muskuløse jenter. 
Så det at han trener betyr ikke nødvendigvis at han kun vil ha godt trente jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...