Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Vet dere om en slik boks? Jeg er lei av alle pappeskene som ligger slengende i skuffen. Anonymous poster hash: 04ad2...965
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Jeg kjøpte en boks med store teposer hos Le Palais des thes for lenge siden. Den inneholdt et utvalg av deres egne teer, men deres teposer er/var store også. Aner ikke om de har disse boksene enda dog. Vet bare om butikkene deres på Majorstua og Sandvika, men mulig de har butikker ellers i landet også? Anonymous poster hash: 96030...b89
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Jeg kjøpte en boks med store teposer hos Le Palais des thes for lenge siden. Den inneholdt et utvalg av deres egne teer, men deres teposer er/var store også. Aner ikke om de har disse boksene enda dog. Vet bare om butikkene deres på Majorstua og Sandvika, men mulig de har butikker ellers i landet også? Anonymous poster hash: 96030...b89 Takk for tips, jeg skal faktisk til Majorstua på fredag. Anonymous poster hash: f8e08...a6a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Jeg husker at Panduro solgte trekasser for teposer. Noen som vet om de passer for store poser? Anonymous poster hash: f8e08...a6a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Jeg husker at Panduro solgte trekasser for teposer. Noen som vet om de passer for store poser? Anonymous poster hash: f8e08...a6a Perfect home Anonymous poster hash: 28f1b...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå