Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Noen som vet hva det kan være? Har vondt bak ved der hvor tungen er festes på begge sider. Har noen hatt dette og aner hva det kan være? Anonymous poster hash: f529a...c20
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Jeg har hatt betennelse i spyttkjertlene, men det blir jo litt under tungen og på side. Du kjenner de godt under kjeden, nesten oppe ved ørene. Anonymous poster hash: fa033...abb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå