Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Jeg vet ikke hvorfor, men han vil aldeles ikke og vil ikke forandre mening har jeg innsett. Vi har et barn, men eggstokkene mine skriker etter å få flere barn Jeg kjenner jeg er knust over at jeg aldri vil kunne sette flere barn til verden. Jeg har vokst opp i en stor søskenflokk og ønsker at barnet vårt også skal kunne ha flere søsken, det gir så mye i både barndommen og voksenalderen. Har nesten lyst til å forlate ham bare pga dette, noe som jeg egentlig skulle vært skambanket for. Han er en flott far, rolig, snill og tar seg godt av oss. Huff... Noen andre som er i en lignende situasjon? Anonymous poster hash: 28e61...c70
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Jeg vet ikke hvorfor, men han vil aldeles ikke og vil ikke forandre mening har jeg innsett. Vi har et barn, men eggstokkene mine skriker etter å få flere barn Jeg kjenner jeg er knust over at jeg aldri vil kunne sette flere barn til verden. Jeg har vokst opp i en stor søskenflokk og ønsker at barnet vårt også skal kunne ha flere søsken, det gir så mye i både barndommen og voksenalderen. Har nesten lyst til å forlate ham bare pga dette, noe som jeg egentlig skulle vært skambanket for. Han er en flott far, rolig, snill og tar seg godt av oss. Huff... Noen andre som er i en lignende situasjon? Anonymous poster hash: 28e61...c70 Hva er grunnen til at han ikke ønsker flere da? Anonymous poster hash: f5fd3...433
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Jeg vet ikke hvorfor, men han vil aldeles ikke og vil ikke forandre mening har jeg innsett. Vi har et barn, men eggstokkene mine skriker etter å få flere barn Jeg kjenner jeg er knust over at jeg aldri vil kunne sette flere barn til verden. Jeg har vokst opp i en stor søskenflokk og ønsker at barnet vårt også skal kunne ha flere søsken, det gir så mye i både barndommen og voksenalderen. Har nesten lyst til å forlate ham bare pga dette, noe som jeg egentlig skulle vært skambanket for. Han er en flott far, rolig, snill og tar seg godt av oss. Huff... Noen andre som er i en lignende situasjon? Anonymous poster hash: 28e61...c70 Hva er grunnen til at han ikke ønsker flere da? Anonymous poster hash: f5fd3...433 Han bare sier at han ikke vil. De gangene jeg har spurt hvorfor begynner han å prøve å få meg til å få dårlig samvittighet. F.eks; "Oja, er ikke barnet godt nok for deg slik at du må ha flere" osv. Han vet at det er svært viktig for meg med flere barn, men han nekter plent. HI Anonymous poster hash: 28e61...c70
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Jepp, er i nøyaktig samme situasjon. Har venta og venta på at han skal bli klar og for 1 år siden fikk jeg "bomben". Må si det er ganske ødeleggende for oss, jeg har blitt veldig betatt av en annen mann. Lurer på om det bunner i at jeg er deppa. Klem fra en i samme situasjon. Anonymous poster hash: 489da...3fd
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Jeg var i en lignende situasjon- nå har jeg 4 og ingen ønsker om flere barn. Du må finne ut hva som er viktigst for deg. Ditt liv- ditt valg. Anonymous poster hash: 0ddfd...fbb
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Er i samme situasjon, og har argumentert meg grønn. Men han har alltid en grunn for å utsette og utsette. Nå er jenta vår fylt 4 og det blir mindre og mindre aktuelt å få flere pga vår alder, jobbsituasjon og mer til. Gråter nesten hver kveld, og det overskygger alt annet som er godt i livet vårt. Vet jeg er utakknemlig da jeg allerede har en frisk og fin jente...men tanken på at hun ikke skal få søsken gjør at jeg er knust. Anonymous poster hash: 29104...b9b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #7 Skrevet 17. november 2014 Jeg var i en lignende situasjon- nå har jeg 4 og ingen ønsker om flere barn. Du må finne ut hva som er viktigst for deg. Ditt liv- ditt valg. Anonymous poster hash: 0ddfd...fbb Hvordan endte det? Ga mannen opp, eller fant du en ny? HI Anonymous poster hash: 28e61...c70
kiki1980 Skrevet 17. november 2014 #8 Skrevet 17. november 2014 (endret) Min nåværende mann spurte jeg om barn da vi ble kjærester. Nei,jeg ville ikke gifte meg med noen som ønsket seg ett barn. Så viktig er det for meg! Men det må ikke være så viktig for deg! Endret 17. november 2014 av kiki1980
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #9 Skrevet 17. november 2014 Jeg var i en lignende situasjon- nå har jeg 4 og ingen ønsker om flere barn. Du må finne ut hva som er viktigst for deg. Ditt liv- ditt valg. Anonymous poster hash: 0ddfd...fbb Fikk du de tre andre med samme mann eller med en ny? Anonymous poster hash: aab77...a62
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #10 Skrevet 17. november 2014 Jeg var i samme situasjon. Nå har jeg to barn og er fornøyd. Jeg valgte å få barn, så nå lever jeg uten mann. Anonymous poster hash: a01d5...6dc
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #11 Skrevet 17. november 2014 <br /><br />Jeg var i en lignende situasjon- nå har jeg 4 og ingen ønsker om flere barn. Du må finne ut hva som er viktigst for deg. Ditt liv- ditt valg.<br /><br /><br /> <br />Hvordan endte det? Ga mannen opp, eller fant du en ny?<br /><br />HI<br /><br /><br />Endte opp med en ny som ville ha barn Anonymous poster hash: 0ddfd...fbb
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #12 Skrevet 17. november 2014 Jeg vet ikke hvorfor, men han vil aldeles ikke og vil ikke forandre mening har jeg innsett.Vi har et barn, men eggstokkene mine skriker etter å få flere barn Jeg kjenner jeg er knust over at jeg aldri vil kunne sette flere barn til verden. Jeg har vokst opp i en stor søskenflokk og ønsker at barnet vårt også skal kunne ha flere søsken, det gir så mye i både barndommen og voksenalderen.Har nesten lyst til å forlate ham bare pga dette, noe som jeg egentlig skulle vært skambanket for. Han er en flott far, rolig, snill og tar seg godt av oss. Huff...Noen andre som er i en lignende situasjon?Anonymous poster hash: 28e61...c70 Hva er grunnen til at han ikke ønsker flere da?Anonymous poster hash: f5fd3...433 Han bare sier at han ikke vil. De gangene jeg har spurt hvorfor begynner han å prøve å få meg til å få dårlig samvittighet. F.eks; "Oja, er ikke barnet godt nok for deg slik at du må ha flere" osv. Han vet at det er svært viktig for meg med flere barn, men han nekter plent. :(HI Anonymous poster hash: 28e61...c70 Måten han snakker på (guilt tripping) får han til å høres ut som en dust, beklager... Anonymous poster hash: 9684c...2d7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #13 Skrevet 17. november 2014 Jeg vet ikke hvorfor, men han vil aldeles ikke og vil ikke forandre mening har jeg innsett.Vi har et barn, men eggstokkene mine skriker etter å få flere barn Jeg kjenner jeg er knust over at jeg aldri vil kunne sette flere barn til verden. Jeg har vokst opp i en stor søskenflokk og ønsker at barnet vårt også skal kunne ha flere søsken, det gir så mye i både barndommen og voksenalderen.Har nesten lyst til å forlate ham bare pga dette, noe som jeg egentlig skulle vært skambanket for. Han er en flott far, rolig, snill og tar seg godt av oss. Huff...Noen andre som er i en lignende situasjon?Anonymous poster hash: 28e61...c70 Hva er grunnen til at han ikke ønsker flere da?Anonymous poster hash: f5fd3...433 Han bare sier at han ikke vil. De gangene jeg har spurt hvorfor begynner han å prøve å få meg til å få dårlig samvittighet. F.eks; "Oja, er ikke barnet godt nok for deg slik at du må ha flere" osv. Han vet at det er svært viktig for meg med flere barn, men han nekter plent. :(HI Anonymous poster hash: 28e61...c70 Måten han snakker på (guilt tripping) får han til å høres ut som en dust, beklager... Anonymous poster hash: 9684c...2d7 Ja, akkurat her er han litt dust, men det er kun på dette han er slik. HI Anonymous poster hash: 28e61...c70
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. november 2014 #14 Skrevet 17. november 2014 Her fikk mannen valget, et barn til eller at jeg fant meg en ny mann! Han valgte et barn til og mer pappadalt skal du lete lenge etter
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #15 Skrevet 17. november 2014 Her fikk mannen valget, et barn til eller at jeg fant meg en ny mann! Han valgte et barn til og mer pappadalt skal du lete lenge etter Modig du Men kanskje jeg må krype til korset å sette et ultimatum... HI Anonymous poster hash: 28e61...c70
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #16 Skrevet 17. november 2014 Dont get your hopes up! Her sa mannen det selv, hvis du skal ha flere barn må du finne deg en annen mann. Anonymous poster hash: 489da...3fd
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #17 Skrevet 17. november 2014 Samme her, han vil bare ikke og det tærer på forholdet. Vet ikke hva jeg skal gjøre, har tid til å vente et par år for å se om han forandre mening, om jeg klarer å legge tanken fra meg eller bestemme meg for å forlate han.. Høres drastisk ut, men vi har ikke barn sammen og da er det lettere å bryte opp. Anonymous poster hash: 38056...038
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #18 Skrevet 17. november 2014 Dont get your hopes up! Her sa mannen det selv, hvis du skal ha flere barn må du finne deg en annen mann. Anonymous poster hash: 489da...3fd Gjorde du det, fant deg en annen? Og hvis du ble hos han, hvordan er forholdet deres i dag? Anonymous poster hash: 38056...038
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #19 Skrevet 17. november 2014 Jeg var i samme situasjon, min mann hadde ett barn fra før, og vi hadde ett sammen. Argumentet hans var at vårt fellesbarn jo hadde søsken, men der er aldersforskjellen så stor at de ikke vil få et nært søskenforhold på mange år enda, og barnet (som jo nå er voksent) er sjelden hos oss. For meg var dette så viktig at jeg gav ham et ultimatum, og han gikk med på ett barn til. Det kom enda ett etter det igjen, som ingen av oss hadde planlagt, men det er ingen av oss som angrer et sekund på dette heller Lykke til, jeg skjønner deg veldig godt hvis du velger å gå pga dette, for det er en såpass stor sak at det vil ødelegge deg hvis du ikke får en avklaring. Man angrer aldri på de barna man har fått, men man kan angre på det man ikke fikk... Anonymous poster hash: fe41a...a9c
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #20 Skrevet 17. november 2014 Vi er sammen. Han trives i forholdet, men det gjør ikke jeg lenger. Har et helt ok forhold, men sliter på at vi tydeligvis har så forskjellige tanker om framtiden. Anonymous poster hash: 489da...3fd
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #21 Skrevet 11. juni 2019 HI hva ble det til? Her er det samme sak. Syns det virker så ego å gjøre det slutt for å få et til, man bryter jo opp familien til det barnet man har. Her er forholdet såpass vanskelig at det er liksom ikke den avgjørende faktor her,men jeg lurer på hvis jeg legger et barn til på hylla om jeg kommer til å angre resten av livet mitt på at jeg ikke fikk søsken til jenta mi. Anonymkode: 67593...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå