Honningbien1991 Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Har dere noe tips til hva typen kan få i julegave? Han er 23 år! STÅR FAST!
Astrum Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Hvilke interesser har han? Hvor mye ønsker du å bruke på gaven?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Jeg har kjøpt storby tur til min samboer til jul, kun oss 2:) Anonymous poster hash: ed76f...c5c
Honningbien1991 Skrevet 17. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2014 Jeg har kjøpt storby tur til min samboer til jul, kun oss 2:) Anonymous poster hash: ed76f...c5c Har vært inne på tanken!! Hvor skal dere? Når skal dere? Hva er prisen ?
Honningbien1991 Skrevet 17. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2014 Hvilke interesser har han? Hvor mye ønsker du å bruke på gaven? Han er veldig interessert i bil! Så i fjor fikk han gavekort på rudskogen. "kjøre sportsbil på bane" Han grein når han fikk det! hahahahah!!!! Jeg hadde tenkt til å kjøpe PLaystation 4, men det hadde han visst kjøpt seg selv. Den mongoen!!
Astrum Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Hvilke interesser har han? Hvor mye ønsker du å bruke på gaven? Han er veldig interessert i bil! Så i fjor fikk han gavekort på rudskogen. "kjøre sportsbil på bane" Han grein når han fikk det! hahahahah!!!! Jeg hadde tenkt til å kjøpe PLaystation 4, men det hadde han visst kjøpt seg selv. Den mongoen!! Dersom han allerede har det han er interessert i, er jeg enig med den som postet tidligere: En fin liten ferie for begge slår vel ikke feil.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #7 Skrevet 17. november 2014 Jeg kjøpte fotballtur til eksen. Han var i ekstase! Anonymous poster hash: 2de1e...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå