Veronikka Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Hei. jeg er gravid i 20 uke. Og nå synes jeg det er på tide å starte med å handle inn til min nye lille mann Min samboer mener bestemt at priser er mye billigere på internett, derfor har jeg sjekket ut litt diverse saker her og der. Men jeg er veldig usikker på og betale for en vare før jeg får den i hånda. Trenger tips til hva og hvor dere evt har handlet? Hva ville du handlet over nettet istedenfor i butikk? tilbakemeldinger blir satt stor pris på Hilsen Mamma2Be som er forvirret over det store utvalget
Luna:) Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Jeg har kjøpt mye gjennom facebook og finn.no. Der kan man jo komme og se på varen før man betaler også. Kjøpt bl.a alle babyklærne, voksipose og lekematte derfra. Resten har jeg fått av venner og familie. Hvis jeg ikke hadde fått så mye ville jeg hvertfall kjøpt sprinkelseng og stellebord derfra også
Frufluffy Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Noen varer kan du jo titte på i butikk og kjøpe på nett. Ellers er nøstebarn feks en butikk som funker fint som nettbutikk. Jeg følger ofte med på tilbud på, jollyroom babycare men også babyshop osv. Handlet vogn i utlandet . Lilleprinsen er også en nettbutikk det kan være verdt å besøke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå