Gå til innhold

Brystbetennelse som aldri gikk over?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer enda barnet mitt på 1 år.

Da han var ca 2 mnd gammel hadde jeg gjentatte brystbetennelser og da fikk jeg en slags "influensafølelse".

Brystbetennelsene forsvant og hadde ingen etterpå men denne influensafølelsen henger igjen, hver dag!

Blir snart gal, noen som har opplevd lignende?

 

Anonymous poster hash: 9232b...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvordan symptombildet ditt er ellers, men jeg hadde fått en lege til å se på det. UL kan bli nødvendig for å se om det har utviklet seg en abscess i brystvevet. Dette bør i så fall dreneres og behandles med antibiotika.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...