Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Jeg ammer enda barnet mitt på 1 år. Da han var ca 2 mnd gammel hadde jeg gjentatte brystbetennelser og da fikk jeg en slags "influensafølelse". Brystbetennelsene forsvant og hadde ingen etterpå men denne influensafølelsen henger igjen, hver dag! Blir snart gal, noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 9232b...2ae
Astrum Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Vet ikke hvordan symptombildet ditt er ellers, men jeg hadde fått en lege til å se på det. UL kan bli nødvendig for å se om det har utviklet seg en abscess i brystvevet. Dette bør i så fall dreneres og behandles med antibiotika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå