Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 En fortalte meg i går at han senset jeg var gravid. Han har rett mange ganger! Og nå klarer jeg ikke legge det fra meg. Så begynte og tenke litt. Har vært grinete, blid, kåt, oppløst i tårer og forstoppet i det siste. Har en test liggende, men føler det er hysterisk og teste. Ingen barn fra før ! Noen som har fått fortalt at de var gravide? Fra en bekjent altså 😂😁 Anonymous poster hash: 8ab25...c1f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Jepp! Viste seg å stemme på meg 😊 Anonymous poster hash: cf838...81c
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Jepp! Viste seg å stemme på meg 😊 Anonymous poster hash: cf838...81c Var du langt på vei? Anonymous poster hash: 93892...283
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Jepp! Viste seg å stemme på meg 😊 Anonymous poster hash: cf838...81c Var du langt på vei? Anonymous poster hash: 93892...283 8 uker 😊 Anonymous poster hash: cf838...81c
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Ta den testen !! 😊😊😊
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Ta den testen !! 😊😊😊 Vet ikke om jeg tør 😫 Anonymous poster hash: 93892...283
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #7 Skrevet 17. november 2014 En fortalte meg i går at han senset jeg var gravid. Han har rett mange ganger! Og nå klarer jeg ikke legge det fra meg. Så begynte og tenke litt. Har vært grinete, blid, kåt, oppløst i tårer og forstoppet i det siste. Har en test liggende, men føler det er hysterisk og teste. Ingen barn fra før ! Noen som har fått fortalt at de var gravide? Fra en bekjent altså 😂😁 Anonymous poster hash: 8ab25...c1f Hadde mens forrige uke. Og blødde mer enn vanlig. Nå er det synsing her for alle penga 😂 Anonymous poster hash: 93892...283
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #8 Skrevet 17. november 2014 Ei på jobben spurte meg om jeg var gravid. Da var jeg 5+2 og hadde tatt testen dagen før.. Nesten litt skummelt. Anonymous poster hash: 5afeb...74d
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #9 Skrevet 17. november 2014 Både ja og nei. Var på besøk hos en venninne av en venninne før jeg visste jeg var gravid. Bikkja dems sirkle rundt meg hele kvelden, la seg ved beina mine, fulgte etter meg osv. Da jeg skulle gå spurte hun som eide hunden (som jeg egentlig ikke kjente) når terningen min var. Visste ikke hva jeg skulle svare, for jeg visste jo ikke jeg var gravid. "Gå hjem å test", sa hun, "denne bikkja liker ikke fremmede folk, bare de som er gravide. Du ER gravid". Og det var jeg... Anonymous poster hash: 749a4...efa
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #10 Skrevet 17. november 2014 Både ja og nei. Var på besøk hos en venninne av en venninne før jeg visste jeg var gravid. Bikkja dems sirkle rundt meg hele kvelden, la seg ved beina mine, fulgte etter meg osv. Da jeg skulle gå spurte hun som eide hunden (som jeg egentlig ikke kjente) når terningen min var. Visste ikke hva jeg skulle svare, for jeg visste jo ikke jeg var gravid. "Gå hjem å test", sa hun, "denne bikkja liker ikke fremmede folk, bare de som er gravide. Du ER gravid". Og det var jeg... Anonymous poster hash: 749a4...efa Jeg kjenner en med en slik hund, kanskje jeg må dra dit Anonymous poster hash: 93892...283
Fashionista Skrevet 17. november 2014 #11 Skrevet 17. november 2014 En tidligere kollega av meg klarte å "se" på folk at de var gravide. Hun sa hun så det på øynene deres og noe rundt munnen. De fikk liksom et annet drag over ansiktet. Hun hadde rett begge gangene jeg var gravid mens vi jobbet sammen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #12 Skrevet 17. november 2014 Mamma 'visste' det før meg. Spurte flere ganger. Anonymous poster hash: d0f72...60b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #13 Skrevet 17. november 2014 Spennende med sånne! Jeg skal teste i morgen tidlig! Tenker det ble en del symtomer her nå når jeg begynner og tenke på det. Føler jeg lukter parafinen i lypsyler, har begynt å bruke vaselin. Må legge meg tidlig ikveld Anonymous poster hash: 93892...283
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #14 Skrevet 17. november 2014 Min mor drømte det. Hun drømte at barnebarnet kom på døren hjemme hos henne, og at det var mitt barn. En jente, med langt lyst hår, med fall i håret, og pappaens blå øyne. Hun var overbevist om at NÅ, NÅ var tiden vår kommet. Vi hadde prøvd i 5 år, og mistet flere ganger. Tok en test, den var negativ. Tok en test to dager senere, som var positiv. Fikk en datter, med lyst hår (det er ganske langt også, selv om hun ikke er fylt to engang), og med fall i håret, og med pappaens blå øyne.Min mor var så overbevist om at dette barnet kom til å komme til verden, og kjøpte barnevogn og allverdens før jeg engang hadde fått tatt tidlig ultralyd... Hun hadde jammen rett også da.Jeg tror det finnes folk som kan se ulike ting. Graviditet også. Min ene bror visste det var jente før vi fikk vite det. Han var 100% sikker (han er litt synsk av seg). Min andre bror var spent på om vi hadde valgt navn, og vi hadde klart mellomnavnet, men vi hadde bestemt oss for å ikke si noe om det før etter fødsel. Broren min så på meg, og sa "Dere har tenkt å kalle henne noe med xxxxx. Det blir et mellomnavn". Stemte, det... Anonymous poster hash: 7c3da...d9c
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #15 Skrevet 17. november 2014 Min mor drømte det. Hun drømte at barnebarnet kom på døren hjemme hos henne, og at det var mitt barn. En jente, med langt lyst hår, med fall i håret, og pappaens blå øyne. Hun var overbevist om at NÅ, NÅ var tiden vår kommet. Vi hadde prøvd i 5 år, og mistet flere ganger. Tok en test, den var negativ. Tok en test to dager senere, som var positiv. Fikk en datter, med lyst hår (det er ganske langt også, selv om hun ikke er fylt to engang), og med fall i håret, og med pappaens blå øyne. Min mor var så overbevist om at dette barnet kom til å komme til verden, og kjøpte barnevogn og allverdens før jeg engang hadde fått tatt tidlig ultralyd... Hun hadde jammen rett også da. Jeg tror det finnes folk som kan se ulike ting. Graviditet også. Min ene bror visste det var jente før vi fikk vite det. Han var 100% sikker (han er litt synsk av seg). Min andre bror var spent på om vi hadde valgt navn, og vi hadde klart mellomnavnet, men vi hadde bestemt oss for å ikke si noe om det før etter fødsel. Broren min så på meg, og sa "Dere har tenkt å kalle henne noe med xxxxx. Det blir et mellomnavn". Stemte, det... Anonymous poster hash: 7c3da...d9c Så hyggelig Anonymous poster hash: 93892...283
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #16 Skrevet 17. november 2014 Sånne tråder som dette her gjør meg ekstremt misantropisk... *finner fram spriten* Anonymous poster hash: 9b0d0...2e9
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #17 Skrevet 17. november 2014 Sånne tråder som dette her gjør meg ekstremt misantropisk... *finner fram spriten* Anonymous poster hash: 9b0d0...2e9 Hva er galt med dette? Hysteria er ikke uvanlig Anonymous poster hash: 93892...283
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #18 Skrevet 17. november 2014 Jeg ble nektet vin på en sommerfest fordi vertinna påsto at jeg var gravid. Måtte teste neste dag -det stemte. Da var jeg ikke 4 uker på vei en gang... Pappa pleier også å vite det lenge før damene er klar over det. De blir rimelig overraska når han gratulerer med barn i magen. Det stemmer alltid. Anonymous poster hash: 0075a...98f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #19 Skrevet 17. november 2014 Du går til en hund... den finner det kjapt ut Anonymous poster hash: 9e910...0ef
anonymsuperbruker Skrevet 17. november 2014 #20 Skrevet 17. november 2014 Jeg pleier å ha en følelse av det når jeg har gravide rundt meg, men sjelden jeg våger å spørre....! Ikke sikkert de vil at andre skal vite det, og jeg kan jo ta feil. Har ei på jobben nå som jeg er nesten 100% sikker på er gravid. Veldig spent på når vi får vite noe Er såpass tidlig at hun ikke har begynt å få mage enda, men ser det i ansiktet hennes. Tenker hun er 8-12 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #21 Skrevet 17. november 2014 Du går til en hund... den finner det kjapt ut Anonymous poster hash: 9e910...0ef Reagerer alle hunder på graviditet da?? Anonymous poster hash: 8dabf...b32
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #22 Skrevet 17. november 2014 Hentet sønnen min i bhg. da han var ca 20 mnd. Første han sa var; "mamma, du har baby i magen!" Hadde nettopp funnet ut av jeg var gravid Anonymous poster hash: 69ba6...b1a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #23 Skrevet 17. november 2014 Vet ikke om dette regnes, men spesielt er det hvertfall. En i mannens familie "ser" slike ting. Hun har hatt rett flere ganger om hvor mange barn familiemedlemmene kommer til å få. Min mann kommer til å få to barn sier hun, en gutt og en jente. Dette har hun sagt hele hans liv, altså lenge før jeg og mannen møttes. Da jeg var gravid og på besøk hos henne tok hun meg på magen og sa "denne fødselen kommer til å gå veldig raskt og kjempebra!". Fødselen tok to timer. Hun sa også at babyen kom til å komme i løpet av de første dagene i måneden. Hun sa ikke hvilken måned. Jeg trodde det var bare tull for termin var den 17 Juli, og jeg trodde aldri at ungen skulle komme så tidlig som i begynnelsen av juli. Så da vi gikk over i Juli det året ble jeg ganske sur og sa at nå tok hun jaggume feil den gamle kjerringa. Ble litt målløs da jeg satt på sykehuset etter fødselen den 2.august og kom på hva dama hadde sagt. Men sist satte hun virkelig en støkk i meg. Mannen var alene på besøk hos henne og når han skal dra så sier hun til ham "Kjære ****, jeg vet dere sliter. Men be en bønn og det skal hende i fremtiden. Det dere ønsker kommer til å skje. Dere kommer til å få jenta deres". Mannen fikk ikke frem et eneste ord. Jeg og mannen har slitt i 4 år med å prøve på søsken til gutten vår. Vi har ikke foralt en eneste sjel om dette, ikke noen i familien, ikke venner, ikke noen som helst.. Eneste som vet noe om dette er oss to og legen. Jeg tror virkelig på henne nå. Og det faktum at hun har sagt at vi skal få et barn til gir meg håp og styrke på tunge dager hvor det ser ut til at vi aldri skal få flere barn. Anonymous poster hash: 11e7c...3a7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #24 Skrevet 17. november 2014 Jeg gjør! Jeg kan få fornemmelser om når noen får barn flere måneder før de blir befruktet. Ikke ofte det skjer, men de gangene jeg har fått fornemmelser så skjer det. Jeg merker som regel at noen er gravide før jeg får vite det. Da jeg ble gravid med sønnen min så visste jeg det dagen etter befruktning at jeg var gravid med gutt. Nå er det to dager siden jeg hadde sex. Jeg vet jeg er gravid med en jente. Spør meg etter ultralyd i mars. Jeg vet! Anonymous poster hash: b1bac...4e0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #25 Skrevet 18. november 2014 HI her! Testen var ugyldig ... Skal det være tiss i testvinduet? Anonymous poster hash: 93892...283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå