Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Par gikk fra hverandre? Nabone våre flyttet hvert til sitt da de hadde kranglet i 3 uker ... Det var ikke håp der altså! Var hvertfall det de sa Anonymous poster hash: d0bfc...cb1
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Par gikk fra hverandre? Nabone våre flyttet hvert til sitt da de hadde kranglet i 3 uker ... Det var ikke håp der altså! Var hvertfall det de sa Anonymous poster hash: d0bfc...cb1 Kan det hende det var mer komplisert, men de muligens ikke følte for å utbrodere sine problemer til deg? Anonymous poster hash: 68a41...a77
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 De dumme grunnene tror jeg sjelden på. Det ligger stort sett alltid mer bak som vi sikkert ikke trenger å vite noe om. Anonymous poster hash: 20f8f...710
Mandala Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Selvfølgelig er det ingen som forteller den hele og fulle sannheten om et samlivsbrudd til hvem som helst. Og kanskje ikke engang til nære venner. Man er rimelig naiv når man tror at grunnene man hører er realiteten.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Spørsmålet var hva er den dummeste grunnen du har hørt ! Jeg svelgte heller ikke denne, syns den var dum! Men er deres sak Anonymous poster hash: d0bfc...cb1
Mandala Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Så det du mener er hva vi synes er den dårligste løgnen om samlivsbrudd? Fortsatt ingen. Men jeg har vel aldri spurt om noen grunn og aldri hørt noen grunn egentlig.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #7 Skrevet 17. november 2014 Så det du mener er hva vi synes er den dårligste løgnen om samlivsbrudd? Fortsatt ingen. Men jeg har vel aldri spurt om noen grunn og aldri hørt noen grunn egentlig.[/quote Ja, noe sånt! Tenkte det kunne være litt gøy, snurpe 😘 Anonymous poster hash: d0bfc...cb1
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #8 Skrevet 17. november 2014 Enig med de andre, om at man stort sett ikke vet grunnen. Selv så flyttet min samboer fra meg, da han ble voldtatt på fest. Han skulle overnatte, ble veldig full, gikk på rommet han skulle sove på, sovna og ble voldtatt av en av de andre jentene på festen, hun ble gravid. Han taklet det ekstremt dårlig, og valgte å flytte og gjøre det slutt. For han var dette en stor skam, samtidig måtte han takle det at han skulle få barn med den damen som voldtok han. Han ønsket jo ikke at noen skulle få vite om dette. Sikkert mange som mener jeg kom med dumme grunner til hvorfor det ble slutt mellom oss. Anonymous poster hash: 30095...303
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #9 Skrevet 17. november 2014 Enig med de andre, om at man stort sett ikke vet grunnen. Selv så flyttet min samboer fra meg, da han ble voldtatt på fest. Han skulle overnatte, ble veldig full, gikk på rommet han skulle sove på, sovna og ble voldtatt av en av de andre jentene på festen, hun ble gravid. Han taklet det ekstremt dårlig, og valgte å flytte og gjøre det slutt. For han var dette en stor skam, samtidig måtte han takle det at han skulle få barn med den damen som voldtok han. Han ønsket jo ikke at noen skulle få vite om dette. Sikkert mange som mener jeg kom med dumme grunner til hvorfor det ble slutt mellom oss. Anonymous poster hash: 30095...303 Stakkars mann :/ Anonymous poster hash: d0bfc...cb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå