Gå til innhold

Planer for ettermiddag / kveld dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det skrubbing av kjøkken😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skulle vært på spinning, men formen er dessverre ikke på topp i dag. Så da blir det stryking av julegardiner i stedet :)

Endret av Gjest
Skrevet

Begynner på jobb kl 16...... :/

Anonymous poster hash: 67948...c34
Skrevet

Skal komme meg gjennom lekser og middag med barna. Så sofaen til møte med styret i vellaget ikveld. Deretter rett i seng :D

Skrevet

Forbedre megår til eksamen på lørdag. Lekser med barnet og maling av kjøkkendører :)

Anonymous poster hash: f0c37...6ea

Skrevet

Middag, leksehjelp og klesvask, før trening ikveld :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det finnes ikke en eneste ettermiddag uten en plan.... Hente unger, lage middag, rydde kjøkken (i den rekkefølgen) ordne eldste til fotballen, hente noe blomster jeg har bestillt og levere de, hjem  å vaske klær, brette klær etc etc, levere en oppgave og kanskje få til en halvtime spinning før jeg kollapser i senga og blir der til i morgen før det hele gjentas :)

Skrevet

Lekser, middag, trening, rydding, vaske klær. Se Farmen seinere og da skal alt være ferdig.

Skrevet

Kveldsvakt på jobb for meg, mannen må hente barn, få i dem mat før det er trening for datteren min og besøk av en kompis for sønnen min.

Anonymous poster hash: 8325c...0bf

Skrevet

Jeg skal gå igjennom ca 3000 bilder av unga (som jeg har fått fra besteforeldrene) + våre egne, for å lage fotobok til dem til jul.... Blir nok noen kvelder med det ;) Puh ;)

Skrevet

Her er det middag og lekser med ungene, så har jeg to instruktørtimer på treningssenteret før sofan og 71 grader nord. Kanskje rekker jeg en klesvask og litt støvsuging også :) 

Anonymous poster hash: 2f794...fac
Skrevet

Er ikke helt i form i dag. Så her blir det å varme middag, se på tv, rydde litt. Kanskje en trilletur. Se Jakten på kjærligheten og Farmen sammen med mannen senere i kveld.

Anonymous poster hash: e8b46...8d5

Skrevet

Jeg må ha mest mulig stillesittende oppgaver på kveldstid, pga et bekken som samarbeider minimalt. Men nå fikk jeg en god ide med fotobok altså, det var supert :) Da har jeg også noe å kose meg med på dagtid de dagene jeg ikke får til å gjøre så mye annet!

Ut over det blir det middag og alt som hører med der, litt rydding på kjøkken og stue, og så tenker jeg jeg tar resten av kvelden til fotobok :) 

Skrevet

Hjemmekontor (med julemusikk) til mann og barn kommer hjem. Eldste til lege, middag, lekser, fotballtrening på eldste og karate på nr to. Kos med de to minste :)

Skrevet

KINO! ;) Med gubben, og halve slekta :P Blir koselig :)

Skrevet

Vaske klær ( er bunnløs den jævla skittentøyskurven ) og forsette med å sortere/ kaste leker , skifte på sengene dems og vaske rommene. Lage middag, bade ungene, legge dem . Brette klær mens jeg ser på tv og sy ett hull i en jakke før jeg legger meg.

Skrevet

Lekser med ungene. Henting og levering av barn på trening, forberede et møte i morgen (hvis jeg får papirene), middagslaging, egentrening og muligens rydding av en bod hvis jeg ikke heller tar kvelden i sofaen.

Anonymous poster hash: c5da5...5b6
Skrevet

Har hentet gutten. Så nå blir det lek på stua før middag. Lite husarbeid idag, er syk.

Anonymous poster hash: d89f0...775

Skrevet

Akkurat spist middag, og ble altfor mett hehe:-) Kokt laks og da er både jeg og barnet meget fornøyd;-)

Har begynt vasking til jul, så idag er det barnerommet som er på agendaen. En del skal kastes, noe gis vekk, noe skal selges og alt må ryddes litt i. Er rene legoland der inne. Har kommet et stykke på vei så etter en liten pause er det på igjen;-)

Anonymous poster hash: f7b7b...1bb

Skrevet

Jobber til 20. Blir hentet. Så få minsta i seng. Så blir det litt mat og tv titting.

Anonymous poster hash: 7be14...f50

Skrevet

Dugnad

Anonymous poster hash: 97405...937

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...