Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Noen meninger? Anonymous poster hash: b9191...8c5
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Like kjedelig som de fleste andre julekort med bilder av unger jeg ikke kjenner. Anonymous poster hash: 0f20c...b03
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Det synes jeg var helt fint. Å få et bra bilde av tre barn er vanskelig, og jeghadde selv hatt lignende løsninger. Til et annet Anonymous poster hash: 7962e...523
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Det synes jeg var helt fint. Å få et bra bilde av tre barn er vanskelig, og jeghadde selv hatt lignende løsninger. Til et annet Anonymous poster hash: 7962e...523 Til et annet år ville jeg unngått persiennene som bakgrunn, og prøvd å få med hele barna på fellesbildet. Som anonym over skriver så er man mest interessert i barn man kjenner, og de som får kortet fra deg kjenner barna og blir nok veldig glade. Anonymous poster hash: 7962e...523
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Syns det var rotete med så mange bilder. Fellesbildet er kuttet i kantene og passer ikke til formatet på rammen. Ungene vises ikke skikkelig. Jeg ville heller brukt kun fellesbildet eller kun bildene av de alene. Ble for mye ig som sagt rotete med bildet som ble kuttet. Anonymous poster hash: 4a66f...398
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Kortet var fint det, men jeg synes det var veldig spesielt å legge ut bilder og navn på barn og voksne på et åpent forum. Anonymous poster hash: 0e94a...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå