Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 ca 5000 kr har vi frem til 12.desember. Familie på 3. Vi pusser opp, men kan nok se langt etter å komme videre nå. Skal ha julaften hjemme hos oss også.... kan ikke se at det blir handlet inn noe fin pynt.... har ikke råd til julegaver engang. De 5000 skal fordeles på mat, bensin, husholdningsartikler, buss osv.... Er så stressa at jeg holder på å kaste opp. Anonymous poster hash: 2d0ef...42e
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Jepp den er lei. Pga uforutsette hendelser har jeg 670kr til 12.des. Er bare meg og mini, men er jo ingen tvil om at dette blir trøblete. Må vel krype til korset å be om hjelp. Anonymous poster hash: d45b6...764
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Gaver, mat ol kan dere vell handle inn etter 12. desember om det er da dere får penger? Julepynt har dere sikkert liggende fra tidligere år. Ellers kan det være en fin opptakt til jula å holde "fastetid" der man lever ekstremt nøkternt en periode før jul. Da blir det ekstra deilig med frotsingen når jula endelig kommer. Anonymous poster hash: 051d7...5c3
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Gaver, mat ol kan dere vell handle inn etter 12. desember om det er da dere får penger? Julepynt har dere sikkert liggende fra tidligere år. Ellers kan det være en fin opptakt til jula å holde "fastetid" der man lever ekstremt nøkternt en periode før jul. Da blir det ekstra deilig med frotsingen når jula endelig kommer. Anonymous poster hash: 051d7...5c3 Det skrives frÅtsing!!! Anonymous poster hash: cdb34...cac
Badedrakt Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 5000 kroner er ikke så ille. Er sånn ca det vi har frem til 10 desember å. Vi er to barn og to voksne. Blir trangt men klarer oss fint. Julegavene tar vi når desember lønninga kommer
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Alt kommer jo an på hva som kommer inn den12? 5000kr burde jo holde fram til da, dersom det kommer penger inn til julehandel! Dersom du ikke har råd til å ha jul med gjester hjemme, får du gi beskjed til gjestene og høre om dere kan være hos de istedenfor. Julepynt har du vel fra før, juletre kjøpes etter 12.12? Jeg har 500kr til 12.12 og vi er 4 stykker. Men vi har mye mat i frys og skap vi har funnet ut vi skal bruke opp. Nyttårsforsettet er å handle mindre, og bruke det vi har. (Tror det står 5 ulike pasta i skapet ) Julegaver handler jeg på kredittkort, fordi jeg liker å være tidlig ferdig og jeg vet at regningen kan betales 12.12! Jeg skal rydde i skap og skuffer og få solgt ting vi ikke bruker. Vi har altfor mange ting og ungene har for mye klær. Regner med vi får inn noen tusenlapper på det! :-) Anonymous poster hash: 0f2d6...988
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #7 Skrevet 17. november 2014 Gaver, mat ol kan dere vell handle inn etter 12. desember om det er da dere får penger? Julepynt har dere sikkert liggende fra tidligere år. Ellers kan det være en fin opptakt til jula å holde "fastetid" der man lever ekstremt nøkternt en periode før jul. Da blir det ekstra deilig med frotsingen når jula endelig kommer. Anonymous poster hash: 051d7...5c3 Det skrives frÅtsing!!! Anonymous poster hash: cdb34...cac OK!!! Anonymous poster hash: 051d7...5c3
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #8 Skrevet 17. november 2014 Litt godt å se det ikke bare er oss på en måte..... og at dere mener det ikke er verdens undergang... Jeg har fått ny jobb, men med første utbetaling i januar, og jeg får litt ekstra fra min nåværende jobb i desember. Så vi får jo bedre tider.... har bare vært noen tøffe mnd som har vært, og vi har brukt sparepenger også for å komme i mål, men denne mnd er det ikke mye sparepenger igjen. Jeg HATER å ha lite penger!! Er så mye jeg vil gjøre med familien og spesielt med barnet... Jeg vet jo at det blir bedre fra neste mnd, og hvertfall fra januar, bare har litt problemer med å "huske det" på en måte. Blir fort til at jeg tenker på det negative som er nå fremfor at det går mot lysere tider... I desember får vi nok ca 40 000 inn, så da har vi jo råd til litt mer. Bare blir så stressa.... denne mnd fikk vi inn 30 000 ca. Men mye gikk til regninger........ Takk for svar! Anonymous poster hash: 2d0ef...42e
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #9 Skrevet 17. november 2014 Får dere inn 40.000 kr den 12 skal dere nok ha råd til både pynt og mat. Her har vi igjen kanskje 1000 kr om vi er heldig på neste lønning, til mat og gaver Anonymous poster hash: 47f81...0ad
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #10 Skrevet 17. november 2014 Jeg er helt imponert over dere som klarer å leve på så lite. Bøyer meg i støvet! Jeg skjønner at vi kanskje er vant til å ha det ganske greit økonomisk og at derfor blir det vanskelig for oss når vi plutselig har så mye mindre. Ser jo her at mange har mye mindre enn våre 5000 å leve for. Kan ikke skjønne hvordan man kan leve på 1000 kr en hel mnd..... dere må jo ha mastergrad i magikunst.... HI Anonymous poster hash: 2d0ef...42e
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #11 Skrevet 17. november 2014 Får dere inn 40.000 kr den 12 skal dere nok ha råd til både pynt og mat. Her har vi igjen kanskje 1000 kr om vi er heldig på neste lønning, til mat og gaver Anonymous poster hash: 47f81...0ad Det vet vel ikke du noe om? Du har jo ikke peiling på HI sine utgifter. Anonymous poster hash: 4f6fb...a2a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #12 Skrevet 17. november 2014 Får dere inn 40.000 kr den 12 skal dere nok ha råd til både pynt og mat. Her har vi igjen kanskje 1000 kr om vi er heldig på neste lønning, til mat og gaver Anonymous poster hash: 47f81...0ad Det vet vel ikke du noe om? Du har jo ikke peiling på HI sine utgifter. Anonymous poster hash: 4f6fb...a2a Vi kommer ikke til å ha overflod, men vi kommer til å ha det litt bedre økonomisk. Så desember bli ikke like ille.... HI Anonymous poster hash: 2d0ef...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå