Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Jeg har fått sopp, det klør, klør, klør...holder på å bli gal! Det er utvendig sopp, jeg merker ikke noe ubehag innover.. Jeg smører med canesten etter hvert dobesøk, men det er nesten så jeg synes det bare gjør det verre?? Jeg har ikke mulighet til å reise på butikken eller apotek akkurat nå, men jeg har hørt noe om å bruke eddik mot sopp? hva slags blandingsforhold skal jeg bruke? fy faen så motbydelig dette er! Anonymous poster hash: 740c1...08e
Gemini77 Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Jeg reagerte plutselig skikkelig på canesten og fikk sår og var helt grusomt!! Jeg leste på nettet om et et glass lunket vann, litt salt og litt eddik. Dynket en klut og satt med dette lokalt. Vondt først men så lindret det og hjalp! Google det. Mener det var en cm eddik på bunn av et glass, deretter vann og en skje med salt.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Jeg reagerte plutselig skikkelig på canesten og fikk sår og var helt grusomt!! Jeg leste på nettet om et et glass lunket vann, litt salt og litt eddik. Dynket en klut og satt med dette lokalt. Vondt først men så lindret det og hjalp! Google det. Mener det var en cm eddik på bunn av et glass, deretter vann og en skje med salt. Ok, takk!!! Anonymous poster hash: 740c1...08e
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Yoghurt naturell lindrer. Anonymous poster hash: c5a33...ff6
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Få resept på Diflucan fra legen, det er en kapsel du svelger. Hjelper på hele kroppen. Anonymous poster hash: 30314...4c8
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Ikke pul rundt med mange, vask deg nedentil hver dag og bytt truser. Anonymous poster hash: d6a20...ec6
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #7 Skrevet 17. november 2014 Yoghurt kan kanskje lindre akkurat nå, men det tar ikke knekken på soppen. Og selv om det bare klør utvendig, så har du også sopp i skjeden. Få tak i en kur med stikkpiller så fort som mulig, og kontakt legen hvis det ikke hjelper. Lykke til, sopp er grusomt! Anonymous poster hash: 90af0...54c
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #8 Skrevet 17. november 2014 Ikke pul rundt med mange, vask deg nedentil hver dag og bytt truser. Anonymous poster hash: d6a20...ec6 Haha, moroklumpen!!! Jeg har samboer, gjennom flere år! Dusjer daglig og tar selvfølgelig på rent undertøy hver dag! For et tåpelig svar! HI Anonymous poster hash: 740c1...08e
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #9 Skrevet 17. november 2014 Ikke pul rundt med mange, vask deg nedentil hver dag og bytt truser. Anonymous poster hash: d6a20...ec6 Haha, moroklumpen!!! Jeg har samboer, gjennom flere år! Dusjer daglig og tar selvfølgelig på rent undertøy hver dag! For et tåpelig svar! HI Anonymous poster hash: 740c1...08e Det å vaske seg mye kan forverre infeksjonen. Dropp intimsåpe og bruk kun rent vann frem til du er kvitt den. Og ikke bry deg om frekke anonyme som helt klart ikke aner hva hun snakker om. Anonymous poster hash: 90af0...54c
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #10 Skrevet 17. november 2014 Jah, derfor sliter du! Soppinfeksjon kommer ikke av seg selv, Hm... Anonymous poster hash: d6a20...ec6
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #11 Skrevet 17. november 2014 Jah, derfor sliter du! Soppinfeksjon kommer ikke av seg selv, Hm... Anonymous poster hash: d6a20...ec6 Er du rusa? Anonymous poster hash: dcd0d...be2
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #12 Skrevet 17. november 2014 Jah, derfor sliter du! Soppinfeksjon kommer ikke av seg selv, Hm... Anonymous poster hash: d6a20...ec6 Er du rusa? Anonymous poster hash: dcd0d...be2 Bare trollete, vil jeg tro. Ingen grunn til å svare mer på disse tullete greiene. Anonymous poster hash: 90af0...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå