Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Er du den som kommer på jobb og tar deg tid til en liten prat med kolleger, og er smilende og inkluderende? Er du en stille type, sier så lite som mulig, kanskje bare Hei og Takk for i dag? Sitter du å spiser lunsj sammen med kollegene dine? Hva slags kollega er du? Anonymous poster hash: 323f1...ddb
januarsurprise Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Jeg er inkluderende og blid, snakker med og lytter til alle :-) Jeg stiller høye krav til meg selv og dem rundt meg og mener at det er viktig i et arbeidsmiljø å forvente noe av hverandre. Vi spiser lunsj sammen hvor vi ikke snakker jobb. Jeg er tydelig når det er faglige avgjørelser/diskusjoner hvor jeg er uenig, og forventer at andre også sier i fra når de er uenige. Jeg bøyer meg for flertallet og synes ikke det er vanskelig å slippe til andre.Hvordan er du? :-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Jeg oppfatter også meg selv som inkluderende og positiv. Jeg liker også å prate med de andre, og har den innstilling at alle har et felles ansvar om å bidra til et godt arbeidsmiljø. Jeg kan også si ifra om jeg er uenig, men tar ikke på vei dersom jeg ikke får det "som jeg vil" :-) HI Anonymous poster hash: 323f1...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå