Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Jeg virkelig hater å bli "pellet" på i underlivet. Stimulering av klitoris er fint, men det er bare en bevegelse som funker for meg. Alt annet føles egentlig bare ekkelt. Mannen min trodde lenge at jeg ble kjempekåt av det, og gned meg på kjønnsleppene og støk innenfor kjønnsleppene og jeg vet ikke hva. Jeg måtte beherske meg for ikke å skrike i frustrasjon, for jeg ble alt annet enn kåt av det, men jeg turte ikke å si det. Nå har vi vært sammen i en del år, og jeg er mye mer åpen, så nå vet han at det ikke blir suksess. Er det vanlig å tenne på slike berøringer? Lurer jo på om jeg er helt unormal. Anonymous poster hash: 7bd3e...155
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 For noen er det vanlig å tenne på slike berøringer og for noen er det bare avtennene! Jeg er nok som deg, og føler ikke at det er unormalt! Vi mennesker er sååå forskjellige når det gjelder hva som tenner, så ikke tenk at du er unormal! Tenk heller at du skal utnytte det at du blir tent av klitoris-kos ) Anonymous poster hash: 0fc7a...f55
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 For noen er det vanlig å tenne på slike berøringer og for noen er det bare avtennene! Jeg er nok som deg, og føler ikke at det er unormalt! Vi mennesker er sååå forskjellige når det gjelder hva som tenner, så ikke tenk at du er unormal! Tenk heller at du skal utnytte det at du blir tent av klitoris-kos ) Anonymous poster hash: 0fc7a...f55 Det er ikke det at det plager meg, og jeg koser meg absolutt med det jeg kan Men jeg er litt nysgjerrig på hvordan andre kvinner fungerer, og om andre liker noe som jeg selv finner direkte ekkelt og avtennende. HI Anonymous poster hash: 7bd3e...155
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Er det en ting som er helt sikkert, så er kvinners anatomi i underlivet ren astrofysikk! Alle reagerer forskjellig, alle har forskjellig bruksanvisning! Ingen grunn til å sammenligne. Anonymous poster hash: bffef...415
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Er det en ting som er helt sikkert, så er kvinners anatomi i underlivet ren astrofysikk! Alle reagerer forskjellig, alle har forskjellig bruksanvisning! Ingen grunn til å sammenligne. Anonymous poster hash: bffef...415 Det kan du jo ha rett i, men det er jo lov å være nysgjerrig? Synes menn reagerer veldig likt, men jeg vet ingen ting om kvinner. HI Anonymous poster hash: 7bd3e...155
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Jeg synes det er kjempedigg å bli pellet på :-) Noen ganger blir det bare kos, noen ganger koser han med meg til jeg blir kåt, også stimulerer han klitten til jeg kommer (kanskje også med en dildo), og noen ganger koser han med meg først og så har vi deilig sex når jeg blir kåt (han også da :-). Også er han god å fantasere sammen med - da blir vi kjempekåte begge to :-) Han elsker å ta på meg, og jeg elsker å bli tatt på. Deilig med litt glidekrem på fingrene også da :-)Tanken har faktisk ikke slått meg at noen ikke liker det - har bare vært kjempefornøyd med å ha en mann som har forstått betydningen av forspill :-) Anonymous poster hash: 0bd0c...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå