Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Jeg syns seksåringen er så veldig bleik! Hun har alltid vært lys i huden, og får ikke noe særlig farge på sommeren.. Men nå stusser jeg over blekheten. Hun er ikke trøttere enn vanlig, og er i følge lærer aktiv på skolen. Vi skal til sykehuset for p ta blodprøver, men lurer bare på om andre har bleke barn uten at det har vært noe galt.. Anonymous poster hash: 67014...cb7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Det er sikkert ikke noe galt, da hun er i fin form og aktiv ellers. Er jo flere mennesker som har veldig lys hud, og ikke blir brune på sommeren. Mine barn har vært heldige og arvet min hud, så de blir lett brune. Anonymous poster hash: fe6ed...49b
Chl85 Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Eldste min er veldig blek/hvit i huden... Akkurat som meg;) I tillegg er vi ganske blå under øynene, da vi har veldig tynn hud der Er ganske genetisk, fordi fattern har også ofte synlige blå under øynene. Det er nok med 1-2 timer for lite søvn og da blir vi ganske bleke og hvite under øynene. Datteren min er ikke så ille som meg (enda) hun får faktisk brunfarge om sommeren... Jeg derimot blir lyserosa uansett!!! He he;) Det er jo greit at dere sjekker litt at det ikke er noe annet, men trenger ikke være noe heller;)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Begge barna mine har perfekt porselenshud med røde kinn, og de er begge friske som fisk Anonymous poster hash: 42d11...07c
☆☆☆ Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Ikkje barna, men eg er det. Bleik og med hundre blåmerker, dei fleste utan at eg veit kva som har forårsaka dei. Frisk og rask likevel.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 har en veldig blek som aldri har hatt antydning til skille på sommeren, og en som blir nøttebrun etter to timer i sola. Veldig rart. Veldig mange kommenterer den fine fargen på han som blir brun, og det får selvsagt eldste med seg. Dumme voksne som legger vekt på sånt. Begge er friske og raske Anonymous poster hash: 2389d...bfb
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #7 Skrevet 17. november 2014 Jeg har mye pigment og blir lett brun, blir ikke helt blek om vinteren heller. Har brunt hår, blå øyne og sorte øyevipper og bryn. Søsteren min har mørkt blondt hår, blå øyne og helt sorte øyebryn og vipper, men mangler nesten totalt pigment i huden. Veldig rart, men hun blir ikke brun om sommeren heller. Eneste gangen hun har skille er om hun blir brent, men etter at rødheten er borte er hun like blek. Vi er friske og raske begge to, men har veldig forskjellig hud. Sånn har det vært fra vi var små. Anonymous poster hash: 01f0e...a08
Pippitussa Skrevet 17. november 2014 #8 Skrevet 17. november 2014 Mine er det både jeg og mannen er bleke med blondt hår, så hadde blitt overrasket hvis de var middelhavsbrune..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #9 Skrevet 17. november 2014 Mine barn blir veldig brune om sommeren, så de er ikke bleke nå. Har fremdeles et godt synlig skille og er egentlig ganske brune gjennom hele året. Som du sier så har jo din datter blek hud fra før, så er sikkert ikke noe galt :-) sånn som mine barn har brunfarge gjennom hele året så er din datter lys i huden. Er jo ikke farlig å sjekke det hos legen uansett da:) Anonymous poster hash: 44cbd...37a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #10 Skrevet 17. november 2014 Begge barna mine har perfekt porselenshud med røde kinn, og de er begge friske som fisk Anonymous poster hash: 42d11...07c Men datteren min får ikke røde kinn HI Anonymous poster hash: 67014...cb7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #11 Skrevet 17. november 2014 Ja, vi er da etniske nordmenn, og skal være bleke Anonymous poster hash: dda09...9b0
☆☆☆ Skrevet 17. november 2014 #12 Skrevet 17. november 2014 Ja, vi er da etniske nordmenn, og skal være bleke Anonymous poster hash: dda09...9b0 Morsomt. Skal, faktisk?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #13 Skrevet 17. november 2014 Takk for svar Håper alt er som det skal Hun har i alle fall alltid med seg mye frukt og grønt i matpakken - og spiser det, så jeg tror hun får i seg bra med c-vitamin. Spiser egg og kjøtt og fisk, men er ikke så glad i middag som hun er i brødmat.. HI Anonymous poster hash: 67014...cb7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #14 Skrevet 17. november 2014 Ja, vi er da etniske nordmenn, og skal være bleke Anonymous poster hash: dda09...9b0 Morsomt. Skal, faktisk?Eeh, ja... Mulig du er ute og kjøre historisk og geografisk sett, men etniske nordmenn skal være hvite og bleke. Det er sånn vi er laget, det er sånn det alltid har vært. Visste du ikke det? Hvis nordmenn er brune eller gule, er det fordi forfedrene deres kom fra utlandet, eller fordi de selv har flyttet til Norge og blitt nordmenn, dog ikke etniske. Anonymous poster hash: dda09...9b0
☆☆☆ Skrevet 17. november 2014 #15 Skrevet 17. november 2014 Ja, vi er da etniske nordmenn, og skal være bleke Anonymous poster hash: dda09...9b0 Morsomt. Skal, faktisk?Eeh, ja... Mulig du er ute og kjøre historisk og geografisk sett, men etniske nordmenn skal være hvite og bleke. Det er sånn vi er laget, det er sånn det alltid har vært. Visste du ikke det? Hvis nordmenn er brune eller gule, er det fordi forfedrene deres kom fra utlandet, eller fordi de selv har flyttet til Norge og blitt nordmenn, dog ikke etniske. Anonymous poster hash: dda09...9b0 Variasjonen er nok større enn som så.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #16 Skrevet 17. november 2014 Ja, vi er da etniske nordmenn, og skal være bleke Anonymous poster hash: dda09...9b0 Morsomt. Skal, faktisk?Eeh, ja... Mulig du er ute og kjøre historisk og geografisk sett, men etniske nordmenn skal være hvite og bleke. Det er sånn vi er laget, det er sånn det alltid har vært. Visste du ikke det? Hvis nordmenn er brune eller gule, er det fordi forfedrene deres kom fra utlandet, eller fordi de selv har flyttet til Norge og blitt nordmenn, dog ikke etniske. Anonymous poster hash: dda09...9b0 Variasjonen er nok større enn som så. Ja, vi er da etniske nordmenn, og skal være bleke Anonymous poster hash: dda09...9b0 Morsomt. Skal, faktisk?Eeh, ja... Mulig du er ute og kjøre historisk og geografisk sett, men etniske nordmenn skal være hvite og bleke. Det er sånn vi er laget, det er sånn det alltid har vært. Visste du ikke det? Hvis nordmenn er brune eller gule, er det fordi forfedrene deres kom fra utlandet, eller fordi de selv har flyttet til Norge og blitt nordmenn, dog ikke etniske. Anonymous poster hash: dda09...9b0 Variasjonen er nok større enn som så.Wow, du har virkelig et lag med ord. Uhhh. Anonymous poster hash: dda09...9b0
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #17 Skrevet 17. november 2014 Det er da helt normalt! Vi som stammer fra Norden, er bleke! Slik er vi formet, og det er ikke farlig 😊 Gutten min er blek, likevel superfrisk! Anonymous poster hash: 17562...09c
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #18 Skrevet 17. november 2014 Ja, vi er da etniske nordmenn, og skal være bleke Anonymous poster hash: dda09...9b0 Morsomt. Skal, faktisk?Eeh, ja... Mulig du er ute og kjøre historisk og geografisk sett, men etniske nordmenn skal være hvite og bleke. Det er sånn vi er laget, det er sånn det alltid har vært. Visste du ikke det? Hvis nordmenn er brune eller gule, er det fordi forfedrene deres kom fra utlandet, eller fordi de selv har flyttet til Norge og blitt nordmenn, dog ikke etniske. Anonymous poster hash: dda09...9b0 Hvordan vil du definere ordet etnisk i denne sammenhengen? Anonymous poster hash: b430a...ced
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #19 Skrevet 17. november 2014 Ja, vi er da etniske nordmenn, og skal være bleke Anonymous poster hash: dda09...9b0 Morsomt. Skal, faktisk?Eeh, ja... Mulig du er ute og kjøre historisk og geografisk sett, men etniske nordmenn skal være hvite og bleke. Det er sånn vi er laget, det er sånn det alltid har vært. Visste du ikke det? Hvis nordmenn er brune eller gule, er det fordi forfedrene deres kom fra utlandet, eller fordi de selv har flyttet til Norge og blitt nordmenn, dog ikke etniske. Anonymous poster hash: dda09...9b0 Variasjonen er nok større enn som så. Anonym har jo rett? Vi er bleke fra naturens side. Er det noe galt i det? Anonymous poster hash: 17562...09c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå