Gå til innhold

Dubai.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en tråden Dubai vs New York her forleden. Mange, inkludert meg selv sa New York, da vi ikke vil støtte land som fengsler og dømmer kvinner som blir voldtatt.

Dere som faktisk reiser til Dubai, bryr dere dere ikke? Forstår det virkelig ikke!

Anonymous poster hash: d750e...0a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter. 

Ingen som har noe å si til dette?

Anonymous poster hash: d750e...0a4
Skrevet

Ingen sier noe om dette fordi du har en dårlig tittel. Lag et nytt innlegg med en bedre tittel, en som tydelig viser hva du lurer på, så skal du nok se at du får svar.

Anonymous poster hash: b1d20...016

Skrevet

De som er dumme nok til å dra dit føler seg vel truet av spørsmålet.

Anonymous poster hash: 26261...df7
Skrevet

Spørsmålet ditt fremmer ikke diskusjon i særlig grad. Det er litt som å spørre "er du jævlig dust og slem?" og så sette seg til og vente på svarene.

Skrevet

Jeg drar gjerne til Dubai. Har vært der flere ganger og vært i Abu Dhabi også. Er veldig glad i Midtøsten, har vært i Oman og Qatar i tillegg. Ser ikke hvorfor man som turist skal nekte seg selv å reise til div land hvor man en uenig i politikken og det du nevner. Da måtte man boikottet mange flere land hvis man skulle opprettholdt den moralen, f.eks. USA (dødsstraff) og Kina (dødsstraff og menneskerettigheter). Jeg drar gjerne til de landene også, og alle andre land jeg har interesse av å dra og jeg føler meg trygg.

Anonymous poster hash: 26659...7b9

Skrevet

Er forøvrig også sjokket over den latterlige straffen norske barnevoldtektsmenn får også....

Digger Dubai, en av de kuleste byene jeg har besøkt! Og jeg gleder meg stort til å få reise dit igjen :)

Har aldri lagt opp ferien min etter politisk syn, da blir d mange steder man ikke skal reise gitt!

Trådstarter ferierer vel i Skandinavia da går jeg utifra?

Anonymous poster hash: c7d78...0b1

Skrevet

Så du vil heller reise til USA som fører krig i Afghanistan og Irak hvor en mengde uskyldige sivile blir drept (med en total falsk begrunnelse av at Saddam hadde atomvåpen), har dødsstraff (hvor det er bevist at uskyldige mennesker er dømt), gir massiv støtte til Israel slik at det aldri blir fred i Midtøsten, som fengsler mennesker de ikke liker på Guantanamo uten lov og dom........

Anonymous poster hash: 6516b...d43
Skrevet

Så du vil heller reise til USA som fører krig i Afghanistan og Irak hvor en mengde uskyldige sivile blir drept (med en total falsk begrunnelse av at Saddam hadde atomvåpen), har dødsstraff (hvor det er bevist at uskyldige mennesker er dømt), gir massiv støtte til Israel slik at det aldri blir fred i Midtøsten, som fengsler mennesker de ikke liker på Guantanamo uten lov og dom........

Amen! 🙏

Anonymous poster hash: 6a04d...001

Skrevet

Så du vil heller reise til USA som fører krig i Afghanistan og Irak hvor en mengde uskyldige sivile blir drept (med en total falsk begrunnelse av at Saddam hadde atomvåpen), har dødsstraff (hvor det er bevist at uskyldige mennesker er dømt), gir massiv støtte til Israel slik at det aldri blir fred i Midtøsten, som fengsler mennesker de ikke liker på Guantanamo uten lov og dom........

Hehe, venta på et sånt svar. 😉 Det finnes vel omtrent ikke noe land man kan dra til, sånn egentlig, hvis man skal ta hensyn til alle mulige slags situasjoner.

Anonymous poster hash: 6d3d1...9b3

Skrevet

Hvis du velger reisedestinasjonene dine ut i fra enighet i lokal politikk vil du antageligvis ende opp med et veldig snevert utvalg. Lykke til!

Anonymous poster hash: 0c858...c7d
Skrevet

Hvis du velger reisedestinasjonene dine ut i fra enighet i lokal politikk vil du antageligvis ende opp med et veldig snevert utvalg. Lykke til!

Synes forresten at Dubai er et svært uinteressant sted i forhold til andre land i midtøsten. Alle bygninger er nye og mangler historie og sjel, folk er som velger å bosette seg der fremstår som overfladiske og kapitalistiske.  

Men, er et godt alternativ til en chartertur selvsagt. Og for folk som er fornøyd bare de får shoppet på store kjøpesenter i ferien sin. Men, dette er en helt annen diskusjon. 

Skrevet

Så du vil heller reise til USA som fører krig i Afghanistan og Irak hvor en mengde uskyldige sivile blir drept (med en total falsk begrunnelse av at Saddam hadde atomvåpen), har dødsstraff (hvor det er bevist at uskyldige mennesker er dømt), gir massiv støtte til Israel slik at det aldri blir fred i Midtøsten, som fengsler mennesker de ikke liker på Guantanamo uten lov og dom........

Men som turist er man faktisk helt trygg. De mener ikke at kvinner er uten verdi og kan skylde på seg selv om de blir voldtatt.

Og selv med alt du nevner så er enkelte land i midt-østen mye verre. Jeg har bodd begge steder, så det vet jeg!

Skrevet

Men som turist er man faktisk helt trygg. De mener ikke at kvinner er uten verdi og kan skylde på seg selv om de blir voldtatt.

Og selv med alt du nevner så er enkelte land i midt-østen mye verre. Jeg har bodd begge steder, så det vet jeg!

"De mener ikke"??? Har du sett hvor mange sprø amerikanere der er? Overraskende mange av dem mener for eksempel at de med mørkere hudfarge er mindre verdt, at kvinner hører hjemme på kjøkken og soverom, fysisk avstraffelse av barn er akseptert .... amerikanere er som alle andre folkeslag; individer. Noen individer skriker høyere enn andre, men det betyr ikke at de skriker for alle.

Skrevet

Så du vil heller reise til USA som fører krig i Afghanistan og Irak hvor en mengde uskyldige sivile blir drept (med en total falsk begrunnelse av at Saddam hadde atomvåpen), har dødsstraff (hvor det er bevist at uskyldige mennesker er dømt), gir massiv støtte til Israel slik at det aldri blir fred i Midtøsten, som fengsler mennesker de ikke liker på Guantanamo uten lov og dom........Anonymous poster hash: 6516b...d43

Og selv med alt du nevner så er enkelte land i midt-østen mye verre. Jeg har bodd begge steder, så det vet jeg!Anonymous poster hash: 26261...df7

"De mener ikke"??? Har du sett hvor mange sprø amerikanere der er? Overraskende mange av dem mener for eksempel at de med mørkere hudfarge er mindre verdt, at kvinner hører hjemme på kjøkken og soverom, fysisk avstraffelse av barn er akseptert .... amerikanere er som alle andre folkeslag; individer. Noen individer skriker høyere enn andre, men det betyr ikke at de skriker for alle.

....og slike mennesker finnes ikke i Norge..??..

Skrevet

Så du vil heller reise til USA som fører krig i Afghanistan og Irak hvor en mengde uskyldige sivile blir drept (med en total falsk begrunnelse av at Saddam hadde atomvåpen), har dødsstraff (hvor det er bevist at uskyldige mennesker er dømt), gir massiv støtte til Israel slik at det aldri blir fred i Midtøsten, som fengsler mennesker de ikke liker på Guantanamo uten lov og dom........Anonymous poster hash: 6516b...d43

Og selv med alt du nevner så er enkelte land i midt-østen mye verre. Jeg har bodd begge steder, så det vet jeg!Anonymous poster hash: 26261...df7

....og slike mennesker finnes ikke i Norge..??..

poenget er at de finnes overalt.

Skrevet

Enig😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...