Honningbien1991 Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Jeg og sambo har en liten hund! Verdens nydeligste! Han er en gatemix av Pomeranian, Chihuahua og Papillon. Digger og elsker den bikkja! Han er ungen min <3 Vi har nå lyst til å kjøpe hund nr 2, slik at han har litt selvskap! Jeg er livredd for at han skal forandre seg hvis vi får en ny hund? Har sett ett eksempel på det hvor hund nr 1 aldri ble det samme. Han ble sær, sint og "gammel" Jeg vil ikke at hunden min skal forandre seg! Han er så stolt og tøff og god nå! Har noen vært borti dette? Hunden vår er nå litt over ett år. Lønner det seg å kjøpe hund nr 2 når den første hunden fortsatt er "ung?" Help me! <3
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Tror det vil lønne seg vente til den er voksen å skaffe en til, da kan den hjelpe til å oppdra neste hund. Hunder er vel "voksne" rundt 2 år, og er hunden grei lydig og ikke noe nykker ville jeg skaffet en til da. Å ha 2 ulydige valper kan bli slitsomt for de tar etter hverandre, ha du kontroll på den eldest er det lettere. Anonymous poster hash: c906a...120
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå