Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Leier en leilighet, langtidsleie, med hvit smartpanel. Har hvitebilderammer fra før, og synes det blir litt vel mye hvitt. Får ikke male veggene, er vel ikke så fint med hvit panel uansett? Så til spørsmålet. Liker egentlig bare hvite rammer, men kan lerretsbilder være et alternativ? Noen som har det, og er det fint? Huseier har satt opp billedlister, men er det ikke finest med lerretsbilder rett på vegg? Anonymous poster hash: 68e85...e2a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Jeg har bare bilder jeg selv har tatt på veggene, og bruker lerretsbilder. Jeg har ikke hvite vegger, og har til og med tre duse farger i stua alene Jeg ville absolutt ha gått for det i din situasjon. Anonymous poster hash: 278d7...3e3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Jeg har bare bilder jeg selv har tatt på veggene, og bruker lerretsbilder. Jeg har ikke hvite vegger, og har til og med tre duse farger i stua alene Jeg ville absolutt ha gått for det i din situasjon. Anonymous poster hash: 278d7...3e3 Høres ut som om jeg hadde flaks, og får eksperthjelp her, så følger på. Hvilken størrelse har du, og hvordan henger du bildene? Tenkte å satse på 30x30 og 30x50, og henge de på rett linje.Hva tror du om det, og med eller uten bildelister? Anonymous poster hash: 68e85...e2a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Fint å kombinere svarthvitbilder og fargebilder, eller bør man velge? Anonymous poster hash: 68e85...e2a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Ett spørsmål til, 2 eller 4 cm lerret? Anonymous poster hash: 68e85...e2a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Noen som kan dette? Anonymous poster hash: 68e85...e2a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #7 Skrevet 17. november 2014 Vi har ett lerretsbilde på hvit vegg, og jeg synes det er fint. Men jeg er ingen ekspert. Sølvfargede rammer fungerer også fint. Anonymous poster hash: 86b96...e64
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #8 Skrevet 17. november 2014 Takk. Synes svart blir så hardt, så skal vurdere sølv. Tror det kan bli bra. Anonymous poster hash: 68e85...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå