Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 http://gladehjem.wordpress.com Fysj a meg! Du burde gi opp gladehjem, du får det bare ikke til. Men.....jeg lurer bare på hvordan du kan ha råd til ei lysestake som koster 4000kr...??! Anonymous poster hash: c7a92...816
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Så slem du er. Hva er galt med den sengen da? Anonymous poster hash: 1cc69...3ea
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Klokken er ti over ti... Anonymous poster hash: f57b1...ad6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Klokken er ti over ti...Anonymous poster hash: f57b1...ad6 Du er god! At jeg ikke så det?? Creepy! Anonymous poster hash: c7a92...816
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Klokken er ti over ti...Anonymous poster hash: f57b1...ad6 Du er god! At jeg ikke så det?? Creepy! Anonymous poster hash: c7a92...816 Meget spesielt, ja. Så også lysestakene, som finnes i begge hjem. Blir litt for påfallende når man legger merke til det etter to min på hver blogg. Jaja, da fikk de iallfall et klikk hver fra meg... Anonymous poster hash: f57b1...ad6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Den skjønte jeg ikke??? Anonymous poster hash: f526c...2d3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Klokken er ti over ti...Anonymous poster hash: f57b1...ad6 Du er god! At jeg ikke så det?? Creepy!Anonymous poster hash: c7a92...816 Wæææh, den plagieringa er jo megacreepy!! Anonymous poster hash: f1735...6c6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #8 Skrevet 16. november 2014 Hva plagierer hun? Hvilken annen blogg/ bilde? Anonymous poster hash: b048a...afe
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #9 Skrevet 17. november 2014 Villapaprika. Innlegget om nyvaska hus, bildene og ikke minst klokkeslettet er omtrent blåkopier. Generelt er bloggen et plagiat. Tydelig hun har Paprikadama som forbilde, men det tipper litt over... Anonymous poster hash: f1735...6c6
MissYou Skrevet 17. november 2014 #10 Skrevet 17. november 2014 Enig. Det er sykt at hun kopierer villa paprika sin blogg så mye og at ingen stopper det?? At hun ikke forstår selv hvor sykt det er?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #11 Skrevet 17. november 2014 Kjedelig blogg men det så da ikke udelikat ut! Hallo? Anonymous poster hash: ea396...bcf
Zalosalutt Skrevet 17. november 2014 #12 Skrevet 17. november 2014 Det som er sykt er at mange av kjerringene her inne har så stort behov for å snakke nedsettende om en ung tobarnsmor. Hvem bryr seg om at hun har lik stil som paprikadamen? Det finnes mange tusen hjem som ser sånn ut! Om du, "glade hjem" leser dette så håper jeg du hever deg over disse hønene, nyter din familie og ditt hjem
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #13 Skrevet 17. november 2014 I alle klokkereklamer er klokka 10:10 når det er visere, ser da ut som klokka smiler. Så det er vel plagiat fra begge damene da? Anonymous poster hash: 89b30...cf3
Gjest Skrevet 17. november 2014 #14 Skrevet 17. november 2014 Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg detgladehjem har det penere og mer delikat hjemme enn Paprikaladyn! Sengen ser da innbydende ut og er er oppredd orntlig og ikke bare kastet på noen pledd og ser ut som noen akkurat har hatt seg der 😀😂
januarsurprise Skrevet 17. november 2014 #15 Skrevet 17. november 2014 Jeg blir helt stum over hva folk kan finne på å bry seg med... la nå være og gå inn på den bloggen da!!! Jeeeeezzz....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #16 Skrevet 17. november 2014 Det som er sykt er at mange av kjerringene her inne har så stort behov for å snakke nedsettende om en ung tobarnsmor. Hvem bryr seg om at hun har lik stil som paprikadamen? Det finnes mange tusen hjem som ser sånn ut! Om du, "glade hjem" leser dette så håper jeg du hever deg over disse hønene, nyter din familie og ditt hjem det er ikke stilen!! Men innleggene og måten og skrive på...Les litt før du blander deg i diskusjonen din høne! Anonymous poster hash: 9b0e3...b0b
januarsurprise Skrevet 17. november 2014 #17 Skrevet 17. november 2014 Og bruk nick når du skal slenge drit om navngitte folk.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #18 Skrevet 17. november 2014 Det som er sykt er at mange av kjerringene her inne har så stort behov for å snakke nedsettende om en ung tobarnsmor. Hvem bryr seg om at hun har lik stil som paprikadamen? Det finnes mange tusen hjem som ser sånn ut! Om du, "glade hjem" leser dette så håper jeg du hever deg over disse hønene, nyter din familie og ditt hjem det er ikke stilen!! Men innleggene og måten og skrive på...Les litt før du blander deg i diskusjonen din høne!Anonymous poster hash: 9b0e3...b0b Har jo fint lite med stilen å gjøre. Det har med innhold, tekst og bilder å gjøre. Hun kopierer blogginnleggene til Villapaprika-dama og det er litt spesielt! Joda, vet det er überteit å i hele tatt bry seg... Anonymous poster hash: f1735...6c6
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #19 Skrevet 17. november 2014 Jeg har ikke kikket på denne bloggen før, og syns slettes ikke det var noe udelikat der, men gud det ser helt likt ut som hun dama som var med på unge mødre? Er det Villa Paprika som dere over her snakker om? Anonymous poster hash: 2f762...224
Zalosalutt Skrevet 17. november 2014 #20 Skrevet 17. november 2014 Det som er sykt er at mange av kjerringene her inne har så stort behov for å snakke nedsettende om en ung tobarnsmor. Hvem bryr seg om at hun har lik stil som paprikadamen? Det finnes mange tusen hjem som ser sånn ut! Om du, "glade hjem" leser dette så håper jeg du hever deg over disse hønene, nyter din familie og ditt hjem det er ikke stilen!! Men innleggene og måten og skrive på...Les litt før du blander deg i diskusjonen din høne!Anonymous poster hash: 9b0e3...b0b Haha, har lest begge bloggene etter tråder her inne. Jeg er allikevel så trygg på meg selv at jeg ikke har behov for å hevde meg på bekostning av ei ung jente! Jeg er ei høne, kakler og tripper, men jeg mobber iallefall ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #21 Skrevet 17. november 2014 Jeg har ikke kikket på denne bloggen før, og syns slettes ikke det var noe udelikat der, men gud det ser helt likt ut som hun dama som var med på unge mødre?Er det Villa Paprika som dere over her snakker om? Anonymous poster hash: 2f762...224 Villa Paprika-dama var med i Unge Mødre ja Anonymous poster hash: f1735...6c6
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #22 Skrevet 17. november 2014 Det jeg synes er rart, er at ikke villapaprika ikke snappet dette opp! Hadde jeg vært henne, så hadde jeg garantert tatt et oppgjør med gladehjem kjerringa! En ting er alle tingene gladehjem absolutt skal etterligne, ja tom tapeten på veggene, men det er uhørt at hun skriver på samme måteog kopierer mange av blogginnleggene til villapaprika ! Anonymous poster hash: 38aa0...70d
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #23 Skrevet 17. november 2014 Jeg vet om ingen andre som har det helt likt som villa paprika, iallfall ikke helt helt likt. Gladehjem måtte skaffe seg tom den dyre lysestaken som paprika har, ikke nok med at hun kopierer teksten hennes. Grøss! Og at jeg ikke signerer med nick er like anonymt som anonym, du som lurte. Anonymous poster hash: c7a92...816
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå