Gå til innhold

Uvanlig lite blod ved mensen. Noen som kan hjelpe?


Honningbien1991

Anbefalte innlegg

Hei! =) 

 

Vanligvis så får jeg mens smerter en uke før mens. Ett helvettes spetakkel når jeg har mens. Jeg blør utrolig mye. Må skifte OB ofte. (Beklager detaljer) Jeg kjenner kroppen min utrolig godt. Jeg kan si " I MORGEN får jeg MENS" Og da kommer det alltid på morgenen etter! Jeg får utrolig ømme bryster. Kan nesten ikke reise meg opp av sofaen, fordi det er så vondt. 

 

Jeg har min mens dag I DAG. Altså 16 nov. 

I en uke nå har jeg hatt veldig ømme bryster, og litt mens smerter som jeg pleier. Sa til kjæresten.. "Fanken... Jeg vet at mensen kommer denne mnd og." 

 

Når mensen kommer, er det som en bombe som blir sluppet ut av meg! (Igjen, unnskyld utrykket) 

Jeg blør utrolig mye.. 

 

MEN! 

 

I dag tidlig når jeg lå på sofaen så fikk jeg helt drøye mennsmerter. Det var så utrolig vondt! Jeg gikk inn og satt inn OB. Tenkte å ta forhåndsregler å sette den inn før jeg blødde i hjel vårt nye beige sofatrekk. 

Kjekket OB nå, altså kl 22. Og det er kun litt blod. Nesten vondt å dra ut, fordi det var så tørt! 

Jeg har en syklus som stemmer HVER mnd. Mensen skal være i dag. Men lite blod? 

 

Har noen opplevd dette? Og i hvilken sammenheng ? Kan jeg være gravid? 

 

Håper noen kan hjelpe meg! Dette er mitt første innlegg her inne! Blir spennende å ta del i forumet jeg har lest i mange år! 

 

Askalva

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt en en graviditetstest. Da får du i hvert fall svar på om du er gravid ;)

Ja jeg skal kjøpe en test i morgen! =) Tusen takk for at du tok deg tid til meg!

 

I dag tidlig våknet jeg at det stakk veldig i høyre side nederst på magen. Men har lest

at det kommer 1 uke etter eggløsning. At det er ett tegn på at egget fester seg? 

 

Kan det komme på mens dag og? Skjønner ikke noe...  Uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme hendte med meg. Forventet meg en mens utav helvette, men når den først dukket opp var det kun et par dråper blod.

Sitter nå med en nydelig liten sønn på 6 måneder :)

 

Kjøp deg en test og hold oss gjerne oppdatert! Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: c2b54...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme hendte med meg. Forventet meg en mens utav helvette, men når den først dukket opp var det kun et par dråper blod.

Sitter nå med en nydelig liten sønn på 6 måneder :)

 

Kjøp deg en test og hold oss gjerne oppdatert! Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: c2b54...c59

 

 

Gjør du det ? =D Så hyggelig!! Gratulerer så mye at du har fått det til! =D 

Det var ikke bare noen dråper. Sammenlikner det med en skje med blod.  /sorry) 

Vi har prøvd i noen mnd nå! Og er veldig på symptomjakt, hehe.. Jeg har lenge trodd at jeg ikke kan 

få barn i og med at jeg har hatt mange kjærester over år, og vært utrolig uforsiktig. Har vært hos

Gynekolog 3-4 ganger kun for å sjekke om jeg kan bli gravid. Hehehe.. Kanskje litt syk i hode, men sånn 

er det når man virkelig ønsker noe! Søsteren min er også ung. 26 år og to barn. Ingen av de

var planlagt. Hun blir gravid bare hun ser en  penis! Hehe! Så har lenge trodd at det har vært noe galt. 

MEN, nå ga du meg håp! :D 

 

Skal kjøpe test i morgen og holde dere oppdatert! =D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat det samme hendte med meg. Forventet meg en mens utav helvette, men når den først dukket opp var det kun et par dråper blod.

Sitter nå med en nydelig liten sønn på 6 måneder :)

 

Kjøp deg en test og hold oss gjerne oppdatert! Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: c2b54...c59

 

Og forresten, hadde du også skikkelige menssmerter som vanlig? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først og fremst så forstår jeg bekymringen din veldig godt! Tror egentlig de aller fleste bekymrer seg for å ikke kunne få barn. Fordi om det er noe som ikke snakkes så høyt om. Det er jo tross alt "meningen" med livet! Og jo flere mnd det går uten å lykkes, jo mere engster man seg! Men ikke glem at det slettes ikke er uvanlig å prøve opptil et år før man lykkes :)

 

Håper virkelig den sitter hos deg denne gangen! Og om ikke så håper jeg det klaffer snart :)

Blir spennende å høre i morgen :D

 

Anonymous poster hash: c2b54...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Men til vanlig har det kommet og gått litt. da jeg ble gravid var det litt mer konstante murringer om jeg husker rett.

Men husk, alle kan ha forskjellige symptomer. Du kjenner kroppen din best så du vet hva som er vanlig for deg og ikke :)

 

Anonymous poster hash: c2b54...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl er nå 01.18 og skulle tørke meg før jeg la meg! Masse blod! Fuck m life! MEN! Ikke menssmerter? Det er uvanlig meg. Får sjekke i morgen! Damn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Blod uten smerter trenger ikke bety en SA. Jeg har alltid blødd så tidlig i alle mine svangerskap, ganske mye som om det var mens. Veldig frustrende og selvsagt bekymringsfullt. Men som sagt, så trenger det ikke å bety at du ikke er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! =) 

 

Desverre virket det som om mensen kom for fullt i dag. Satan i svarte H***..

 

Døds kjipt! Men sånn er det! Får prøve IGJEN neste mnd! =\ 

 

Kan dere forresten forklare meg hva Dppo osv betyr? Alle disse forkortelsene folk skriver her inne? Vanskelig å lese andres innlegg i og med at jeg ikke forstår disse forkortelsene. Finnes jo så mange ? =s 

 

Kom også gjerne med tips til prøvere! Jeg begynner å bli lei nå =\ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...