Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Nå må jeg leve billig. De siste mnd har det gått mye penger. Dethar vært barnebursdager, jeg har handlet inn til julegaver, kjøpt linser, betalt for dekkskift, vært til psykolog, vært en tur og besøkt ei venninne i en annen by, kjøpt masse nye klær til barna som de trengte. Pengene har flydd! Så har jeg tydeligvis glemt sfo-regningen to mnd denne høsten! Ergo satt jeg plutselig med tre betalinger denne mnd her. Jeg kan selvsagt ikke annet enn å skylde på meg selv, men nå har jeg da altså lite penger. Jeg bruker egentlig ikke mye penger på stæsj og ting, men til mat flyr pengene! Så jeg trenger superdupersparetips! Kom med forslag til billige middager og andre billige måter å leve på. Jeg tror ikke jeg har stort å selge, for jeg bruker som sagt ikke mye penger på stæsj. Det meste jeg har er arvet eller kjøpt for en billig penge i bruktbutikker Anonymous poster hash: 267a6...1f6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Kommer an på hva du mener med lite penger. Noen synes de er blakk når de har null kroner på konto fram til lønn, andre mener 3000 kroner er lite. Hvor lenge er det til du får lønn da? Anonymous poster hash: e1608...799
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 fiskeboller kjøttkaker (hjemmelaget) makronette grateng fiskekaker blomkålsuppe (hjemmelaget) med restebrød som du griller i ovnen med hvitløkssmør er eksempler på billige middager. øvrige forslag: bak brød selv rekker MYE lengre enn kjøpebrød bak skillingsboller i stedet for lørdagsgodis kjøp firstprice der du kan kutt ALT unødvendig smådill dom pastiller, 0.5 l brus ++ det blir fort mye penger ha med matpakke på jobb ta med ungene ut i skauen heller enn på lekeland osv. Mange steder finnes det gratis aktiviteter som f.eks barnas hus eller åpne haller man kan dra til i helger. Husk matpakke til slike utflukter også Anonymous poster hash: c2978...ea4
Honningbien1991 Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Fiskekaker er kjempebillig og kjempe godt! =D LØK SUPPE, verdens billigste middag! Lag hellstrøm sin! Utrolig god! =D Last ned app på telefon med budsjett! =) Omelett er utrolig godt og enkelt og lage! =) Omelett med tomat og løk og krutonger er utrolig godt! Krutonger er ikke veldig billig, men utrolig godt! Handle 1.-2 ganger i uken! Vi har nettop flyttet 10 min unna butikken. Sparer utrolig mye penger på det Vi bodde 20 meter unna kiwi før, og brukte (Hold dere fast) 7 tusen kr i uken på mat. Var så lett og ta med ditt og datt når du handlet. Ting du egentlig ikke trengte. Det er mitt beste tips =)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Kommer an på hva du mener med lite penger. Noen synes de er blakk når de har null kroner på konto fram til lønn, andre mener 3000 kroner er lite. Hvor lenge er det til du får lønn da? Anonymous poster hash: e1608...799 Jeg har egentlig ca 2500 kr i en mnd fremover. Da har jeg trukket fra de regninger jeg vet kommer den neste mnd. Fikk lønning på fredag, som så og si er borte allerede, men får noen flere utbetalinger utover i mnd. Det er ikke full krise hvis det ikke går, jeg har en sparekonto. Men jeg vil virkelig ikke ta derfra! Anonymous poster hash: 267a6...1f6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Fiskekaker er kjempebillig og kjempe godt! =D LØK SUPPE, verdens billigste middag! Lag hellstrøm sin! Utrolig god! =D Last ned app på telefon med budsjett! =) Omelett er utrolig godt og enkelt og lage! =) Omelett med tomat og løk og krutonger er utrolig godt! Krutonger er ikke veldig billig, men utrolig godt! Handle 1.-2 ganger i uken! Vi har nettop flyttet 10 min unna butikken. Sparer utrolig mye penger på det Vi bodde 20 meter unna kiwi før, og brukte (Hold dere fast) 7 tusen kr i uken på mat. Var så lett og ta med ditt og datt når du handlet. Ting du egentlig ikke trengte. Det er mitt beste tips =) Krutonger lager man da selv, av tørre brødrester, skjær i terninger, stek i olje til de er sprø. Bedre enn ferdigkjøpte og tilnærmet gratis. Anonymous poster hash: 7d801...b5c
Honningbien1991 Skrevet 16. november 2014 #8 Skrevet 16. november 2014 Fiskekaker er kjempebillig og kjempe godt! =D LØK SUPPE, verdens billigste middag! Lag hellstrøm sin! Utrolig god! =D Last ned app på telefon med budsjett! =) Omelett er utrolig godt og enkelt og lage! =) Omelett med tomat og løk og krutonger er utrolig godt! Krutonger er ikke veldig billig, men utrolig godt! Handle 1.-2 ganger i uken! Vi har nettop flyttet 10 min unna butikken. Sparer utrolig mye penger på det Vi bodde 20 meter unna kiwi før, og brukte (Hold dere fast) 7 tusen kr i uken på mat. Var så lett og ta med ditt og datt når du handlet. Ting du egentlig ikke trengte. Det er mitt beste tips =) Krutonger lager man da selv, av tørre brødrester, skjær i terninger, stek i olje til de er sprø. Bedre enn ferdigkjøpte og tilnærmet gratis. Anonymous poster hash: 7d801...b5c Blei ett tips til meg å da! hahaha Takk! Skal prøve det nestegang! =D
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #9 Skrevet 17. november 2014 Jeg har 1700 kr til 15 desember. Så ikke mye å rutte med akkurat. Anonymous poster hash: 17fde...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå