Gå til innhold

Hva skal dere gi 1-åringen deres i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips. Har en gutt som akuratt har hatt bursdagen sin, så aner ikke hva vi skal finne på til jul :)

Anonymous poster hash: 8c44e...a7f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett penger i banken og kjøp han en morsom liten leke ;)

Anonymous poster hash: 89cbb...fca

Skrevet

Her blir det lekeverktøybenk fra Ikea, var helt krise når vi måtte bevege oss videre sist vi var der :-) Han vil være 16 mnd til jul

Anonymous poster hash: 976b5...476

Skrevet

Leke-varevogn med noen leke-matvarer til, knerten-servise, leke kjøkken i tre med litt utstyr, og en del lego duplo :)

Anonymous poster hash: a495c...209
Skrevet

15 mnd. Skal kjøpe dukkevogn med baby dukke oppi.

Anonymous poster hash: 84017...55c

Skrevet

15 mnd, Saccosekk.

Anonymous poster hash: fb30e...fe6

Skrevet

Bilgarasje med mange lekebiler til

Anonymous poster hash: 7fca6...957

Skrevet

Takk for tips :)

Kom gjerne med flere :)

hi

Anonymous poster hash: 8c44e...a7f
Skrevet

Juniordyne...

Anonymous poster hash: 69195...e95

Skrevet

Lekekjøkken fra Ikea. Kaseroller og lekemat får hun i adventskalenderen.

Anonymous poster hash: 4e3bb...6a6
Skrevet

Togskinner og diverse tilbehør fra Brio.

Anonymous poster hash: bb6e2...311

Skrevet

Ingen av ungene våres fikk noe da dem var 1 og 2 år verken til jul eller bursdag. Da satt vi inn 1500kr inn på deres konto. For det første skjønner de ingenting, for det andre får dem så mye av oss gjennom årene og dessuten får dem allerede masse gaver fra venner og familie. Fra 3 år kjøpe vi bare en liten ting til jul, på bursdag så får dem kun penger fra oss pluss en aktivitet som de ønsker å utføre, som f.eks dra på kino, dra til lekeland, badeland osv. Ja, det høres kanskje kjedelig ut for mange av dere, men de pengene der går nok godt med når dem blir eldre og trenger penger til dyre ting f.eks sykkel, førerkort ol. Leker og andre ting får dem jo fra andre allikevel. Ellers så setter ungene våres mer pris på myke verdier, og det priser jeg virkelig lykkelig over :) :) Håper de er like fornuftig når dem blir eldre. Det er lov å håpe :) :)

Anonymous poster hash: 087b5...fff

Skrevet

Hvis jeg finner ett passende møbel så blir det lekekjøkken på frøkna som blir to år i slutten av februar. Da kan hun få tilbehør til bursdagen sin :)

Anonymous poster hash: 1e143...396

post-42-21354_thumb.jpg

Skrevet

Hvis jeg finner ett passende møbel så blir det lekekjøkken på frøkna som blir to år i slutten av februar. Da kan hun få tilbehør til bursdagen sin :)

Anonymous poster hash: 1e143...396

Åååååå - sånn har jeg også lett etter. Etter mange søk på finn har jeg bestemt meg for å heller pimpe IKEAs lekekjøkken med tapet, maling, knotter og gardin 😃

Anonymous poster hash: 88624...0d9

Skrevet

Ikea kjøkken :)

Skrevet

Noe til 40 000kr

Anonymous poster hash: 955e2...9ba

Skrevet

Han er nesten 16 mnd til jul. Får fargede treklosser i forskjellige former til å bygge med. Av bror får han en dyrepark fra playmo 1-2-3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...