Gå til innhold

Fotballfrue drikker overraskende mye!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det har vært mye drikking i det siste, alltid noe vinkos,og bartender på besøk! Ingen tvil om at puppen er lagt vekk nei!

Anonymous poster hash: ea162...421

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er vel en typisk dibber da vel.....

Anonymous poster hash: e74de...5f5
Skrevet

Hun er vel en typisk dibber da vel..... Anonymous poster hash: e74de...5f5

vetsje ka du snakka om :P

Skrevet

Det har hun fått mye tyn for før, da hun la ut det ene innlegget etter det andre som inneholdt at hun skulle eller hadde, kost seg med alkohol. Har vært roligere en stund, men har registrert at hun nå skriver en del om det. Det er faktisk slik at hun har vanvittig mange lesere, og hun har en enorm påvirkningskraft. Det er en uting at hun holder på med det. Hun kan sikkert fint balansere bruken sin og barn, men det er det dessverre mange som ikke får til. Da er det utrolig synd at hun fronter drikking og pass av barn. Jeg bryr meg svært lite om hva hun gjør og skriver om mens ungen er hos andre, men er hun tilstede, får foreldra slutte å fronte alkoholen.

Anonymous poster hash: d9427...623

Skrevet

Det har hun fått mye tyn for før, da hun la ut det ene innlegget etter det andre som inneholdt at hun skulle eller hadde, kost seg med alkohol. Har vært roligere en stund, men har registrert at hun nå skriver en del om det. Det er faktisk slik at hun har vanvittig mange lesere, og hun har en enorm påvirkningskraft. Det er en uting at hun holder på med det. Hun kan sikkert fint balansere bruken sin og barn, men det er det dessverre mange som ikke får til. Da er det utrolig synd at hun fronter drikking og pass av barn. Jeg bryr meg svært lite om hva hun gjør og skriver om mens ungen er hos andre, men er hun tilstede, får foreldra slutte å fronte alkoholen.Anonymous poster hash: d9427...623

ja det er uhørt!

Skrevet

Enig, er jo alltid et vinglass involvert der omtrent!

Anonymous poster hash: e0bf4...d52

Skrevet

Hva dere ikke skal bry dere om? Tragisk!

Anonymous poster hash: 69b11...75b

Skrevet

Hva dere ikke skal bry dere om? Tragisk!

Anonymous poster hash: 69b11...75b

Hva er tragisk med det da?

At paprikadamen stiller alle klokkene sine til 10:10 på hvert bilde, det er helt greit å bry seg med, men alkoholbruk, nei se det må vi holde kjeft om. Hva er egentlig greia her på DIB?

Skrevet

Hva dere ikke skal bry dere om? Tragisk!Anonymous poster hash: 69b11...75b

har ikke noe i mot av folk tar seg et glass eller to, er ikke prippen! Men i det siste har det faktisk vært ganske mye drikking på fruen!

Skrevet

Må vel bli alkis for å takle alle de surmaga kommentarene om kinnbena, det skjeve ansiktet og kroppen hennes :P

Skjønner ikke at hun ikke ønsker seg et bedre liv, i ro og fred med mannen og den søte, lille ungen. Så kan de kose seg istedet for å stresse.

Anonymous poster hash: 4b9cb...854

Skrevet

Hva dere ikke skal bry dere om? Tragisk!Anonymous poster hash: 69b11...75b

Hva er tragisk med det da?

At paprikadamen stiller alle klokkene sine til 10:10 på hvert bilde, det er helt greit å bry seg med, men alkoholbruk, nei se det må vi holde kjeft om. Hva er egentlig greia her på DIB? Anonymous poster hash: d9427...623

Hahahahahha

Gjør hun det????????

Anonymous poster hash: 4b9cb...854

Skrevet

Hadde jeg vært gift med mannen hennes hadde jeg tydd til flaska daglig jeg også!

Stakkars dame!

Anonymous poster hash: 7d14f...20c

Skrevet

Har tenkt over dette selv, fører seg inn i rekken av ting hun gjør som beviser at hun ikke er et godt forbilde for unge jenter.. Hun er sikkert et fint menneske, men tror ikke hun helt har forstått dette med påvirkningskraft, og tar heller ikke ansvar.

Anonymous poster hash: eaec4...093

Skrevet

Altså hun kan godt drikke så mye hun vil for min del, ikke det at jeg synes noe om det da, men hun fronter det mye på bloggen sin, hun trenger vel strengt tatt ikke nevne vindrikkingen eller vise bilder hver bidige gang, da får jo hun reaksjoner da!

Skrevet

Har tenkt over dette selv, fører seg inn i rekken av ting hun gjør som beviser at hun ikke er et godt forbilde for unge jenter.. Hun er sikkert et fint menneske, men tror ikke hun helt har forstått dette med påvirkningskraft, og tar heller ikke ansvar.

Anonymous poster hash: eaec4...093

Helt merkelig egentlig, så mye det har blitt diskutert i kommentarfeltet hennes. Men, som hun sier, hun tar det til seg. Hva pokker hjelper det da? *rister på hodet og blir litt rar av hele damen*

Skrevet

Jeg oppfatter det som en del av hennes nye image. Mer voksen i klærne, mørkere sminke, kortere hår, vin på annenhvert bilde. Jeg er ikke negativ til vin, men synes det blir teit å fronte det så mye. Jeg drikker ofte et glass vin til maten, men legger ikke ut bilde for å vise frem.

Anonymous poster hash: 6fe13...a26

Skrevet

Anonymous poster hash: fde5b...cca

post-42-95001_thumb.jpg

Skrevet

Jeg oppfatter det som en del av hennes nye image. Mer voksen i klærne, mørkere sminke, kortere hår, vin på annenhvert bilde. Jeg er ikke negativ til vin, men synes det blir teit å fronte det så mye. Jeg drikker ofte et glass vin til maten, men legger ikke ut bilde for å vise frem.

Anonymous poster hash: 6fe13...a26

Er ikke nytt at hun drikker vin. Hun har lagt ut vindrikking gang på gang over laaange perioder før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...