Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Hvilke votter anbefales til en 1-åring som hater votter. Med eller uten tommel? Jeg tenker at passformen er viktig, han er avhengig av hendene sine da han ikke går enda De andre barna mine hadde reimatec da de var babyer, men jeg finner ikke igjen den modellen som de hadde. Har lett på flere nettsider og butikker. De hadde perfekt passform slik at de ikke ble tykke og klumpete og en glidelås som jeg helt ned på hånda slik at det var lett å få de ordentlig på. Anonymous poster hash: 8e1f7...f44
Tordensky Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 http://www.barnihagen.no/mobile/product.html/reimatec-merri-14193-votte-minitec?category_id=131 Disse du mener? Vi har dem og synes de er ok. Men med mindre det er vått er både vår og barnets favoritt tynnere varianter i ull, enten de helt tynne til nameit eller pop, eller hjemmestrikkede "barnehagevotter" som sitter veldig bra.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Synes votter fra Janus i ull uten tommel på den alderen. De var enkle å få på, satt godt og de fikk brukt hendene sine. Syntes Reima og Hestra vottene var vanskelige å få på og ble klumpete. Bedre når de er litt eldre. Anonymous poster hash: c3982...b8e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 http://www.barnihagen.no/mobile/product.html/reimatec-merri-14193-votte-minitec?category_id=131 Disse du mener? Vi har dem og synes de er ok. Men med mindre det er vått er både vår og barnets favoritt tynnere varianter i ull, enten de helt tynne til nameit eller pop, eller hjemmestrikkede "barnehagevotter" som sitter veldig bra. Ja!! Der er dem jo Tusen takk! Tynne inntilsittende ullvotter er å foretrekke, men her vi bor er det aldri tørt. Anonymous poster hash: 8e1f7...f44
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Anbefaler barnehagevotten fra Nøstebarn! Utrolig gode for de små! Har fått mye skryt for dem av barnehagen ;-) Anonymous poster hash: 02c33...398
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Uten tvil: Hjemmestrikka tova votter!! Anonymous poster hash: 94d13...dd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå