Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Av ulike årsaker så ble det til at etter to uker så sluttet jeg å Amme babyen. Men har lyst til å gi det ett forsøk igjen. Ikke å fullamme men å kunne tilby mm noen ganger om dagen. Tror dere det er for sent nå, ho er 7 uker. det kommer noen dråper om jeg prøver å få ut noe. Anonymous poster hash: 5b257...41e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Bare å prøve! Kjempebra hvis du klarer :-) prøv litt ved hvert måltid, før flasken! Anonymous poster hash: cb17d...d55
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Prøv du! Legg ungen ofte til brystet (kanskje 1 gang i timen) den første tiden for å få opp produksjonen. Spis havregrøt og drikk ammete (såkalt ammemat). Ville også tatt kontak med helsesøster for veiledning. Uansett hva du gjør for ungen om det er mm eller mme så blir det bra! Flott at du ønsker å prøve å amme på nytt. Er dette det rette for deg så er det sikkert det rette for barnet. Uansett ønsker jeg deg lykke til og håper du får i gang ammingen igjen Anonymous poster hash: 20cd7...7bf
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Jeg klarte det 😊 Jeg måtte pumpe 2 døgn, ca hver 3 time så var det full pupp igjen 😜 Aldri angret på det, fullammet til 6 mnd og ammer enda 2 ganger i døgnet og baby/barnet er 1 år gammelt 😉 Anonymous poster hash: 20d71...f28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå