Gå til innhold

Hjelp mot tette ører!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli sprø her.. 
Helt siden jeg var forkjølet for mange uker siden, har jeg hatt skikkelig tette ører. Jeg hører dårlig, er tett i både ansiktet og hodet. Føles ut som jeg har et skikkelig trykk inni ørene. Klarer nesten ikke bevege på ansiketet, det er så ekkelt. 
Legen fant ikke noe galt, bortsett fra at trommehinnene var litt spente. Fikk beskjed om å holde for nesa og blåse, mange ganger. Det har bare gjort det verre. 
Nå føles det ut som de blir tettere for hver dag, og legen kunne ikke gjøre noe!!

Jeg trenger noen gode råd her, før jeg blir gal!! :P 
Noen som har noen tips til å bli kvitt tette ører? 

Anonymous poster hash: 5b850...316
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørt at "ørelys" skal Være veldig bra.

Fåes på helsekost.

Ellers, bruk dråper til å åpne opp i nesen. Det skal hjelpe på ørene og.

Eller neseskyll med horn, det er supert og skånsomt.

Anonymous poster hash: 655cc...6db

Skrevet

Nasespray. Om du får opna kanaken mellom øyre og svelg får du utlikna trykket.

Skrevet

Takk for tips :) har nesespray her som jeg skal prøve. Håper dette løsner snart, det er helt grusomt. Føler meg så tett i hodet at jeg ikke klarer å tenke klart engang.

Skrevet

Hadde det samme, og gikk til ørespesialist. Han fant ingenting. Sjekket også hørselen fordi jeg følte at den var nedsatt, men det var den ikke.

Ørespesialisten sa at man kunne ha dott i øret i 3-6 uker i sammenheng uten at det var noe galt. Jeg hadde også en lyd i hodet som kom av dotter. Veldig pussig!

Rådet var nesespray og tid! Er utrolig ubehagelig mens det står på.

Lykke til!

Skrevet

Hadde det samme, og gikk til ørespesialist. Han fant ingenting. Sjekket også hørselen fordi jeg følte at den var nedsatt, men det var den ikke.

Ørespesialisten sa at man kunne ha dott i øret i 3-6 uker i sammenheng uten at det var noe galt. Jeg hadde også en lyd i hodet som kom av dotter. Veldig pussig!

Rådet var nesespray og tid! Er utrolig ubehagelig mens det står på.

Lykke til!

Høres ut som det jeg har. har sånn lyd i hodet også. skikkelig irriterende. Gikk din plutselig over av seg selv ?

Skrevet

Er du gravid?

Ikke gravid :) 

Skrevet

Ørelys er supert.

Ja hørt endel bra om det. kanskje jeg får prøve ;) men er ikke det for å fjerne ørevoks? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...