Gå til innhold

Hvor høye er dere og ....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor høy er mannen-samboeren-kjæresten eller elskeren? :)

 

Anonymous poster hash: 11ac5...7cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

168 og 183

 

Anonymous poster hash: 736c0...889

Skrevet

160 og 174



Anonymous poster hash: e75cc...f6e
Skrevet

169 og ca 188 :)

Skrevet

Jeg er 174 cm, mannen min er 169 cm, altså 5 cm kortere enn meg. Vet mange reagerer negativt på det, men han er en en en fantastisk mann for meg og vi har vært sammen i 17 år :)



Anonymous poster hash: fa949...8fa
Skrevet

Jeg er 1.60 og han er 1.80.



Anonymous poster hash: cf2e1...482
Skrevet

170cm han er 183cm

 

Anonymous poster hash: 8d383...1e4

Skrevet

Jeg er 158. Mannen vet jeg ikke sikkert, men ikke stort høyere enn 175.

Altså ikke noe kjempe noen av oss ;)

 

Anonymous poster hash: c1cb8...098

Skrevet

1.60 og 1.88 



Anonymous poster hash: 07904...7a9
Skrevet

Jeg er 180, mannen er 174. 



Anonymous poster hash: bd31f...274
Skrevet

163 og 180 :)

Skrevet

Jeg er 1,63 og han er 1,74.

 

Anonymous poster hash: caf1a...704

Skrevet

Ser slike tråder dukker opp nå og da og kan ikke fatte hvorfor det er av interesse for noen å vite hvor høye noen fremmede på nett er! (Med mindre man er autistisk og lager en slags statistikk.)

 

Noen som kan svare på det? 

Skrevet

Ser slike tråder dukker opp nå og da og kan ikke fatte hvorfor det er av interesse for noen å vite hvor høye noen fremmede på nett er! (Med mindre man er autistisk og lager en slags statistikk.)

 

Noen som kan svare på det?

Men kjære deg , noen syns faktisk det er litt morsomt å se ( som meg feks) forskjeller.

Liker du det ikke , så lukk øynene :)

 

 

Anonymous poster hash: 11ac5...7cf

Skrevet

 

Ser slike tråder dukker opp nå og da og kan ikke fatte hvorfor det er av interesse for noen å vite hvor høye noen fremmede på nett er! (Med mindre man er autistisk og lager en slags statistikk.)

 

Noen som kan svare på det?

Men kjære deg , noen syns faktisk det er litt morsomt å se ( som meg feks) forskjeller.

Liker du det ikke , så lukk øynene :)

 

 

Anonymous poster hash: 11ac5...7cf

 

Men kjære deg, det var da bare et spørsmål! 

Skrevet

 

Ser slike tråder dukker opp nå og da og kan ikke fatte hvorfor det er av interesse for noen å vite hvor høye noen fremmede på nett er! (Med mindre man er autistisk og lager en slags statistikk.)

 

Noen som kan svare på det?

Men kjære deg , noen syns faktisk det er litt morsomt å se ( som meg feks) forskjeller.

Liker du det ikke , så lukk øynene :)

 

 

Anonymous poster hash: 11ac5...7cf

 

Jeg skjønner det heller ikke. Er det morsomt om jeg er 173 og mannen er 197 ? Ler du litt da? 

 

Anonymous poster hash: 4fcf2...e84

Skrevet

 

 

 

Ser slike tråder dukker opp nå og da og kan ikke fatte hvorfor det er av interesse for noen å vite hvor høye noen fremmede på nett er! (Med mindre man er autistisk og lager en slags statistikk.)

 

Noen som kan svare på det?

Men kjære deg , noen syns faktisk det er litt morsomt å se ( som meg feks) forskjeller.

Liker du det ikke , så lukk øynene :)

 

 

Anonymous poster hash: 11ac5...7cf

Jeg skjønner det heller ikke. Er det morsomt om jeg er 173 og mannen er 197 ? Ler du litt da?

 

Anonymous poster hash: 4fcf2...e84

 

Ja!!

 

Anonymous poster hash: c857a...b32

Skrevet

jeg 160, han 174



Anonymous poster hash: c6155...93b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...