rytme Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Hei! Vi drikker ikke kaffe, men har gjerne gjester over som vi vil servere en kopp til. Vi ønsker noe som vi kan lage noen kopper kaffe i som tar minst mulig plass..... Synes de fleste kaffetraktere ser så store ut..... Hva anbefaler dere?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Det høres ut som om en presskanne er tingen for dere. De fås i flere varianter og størrelser, og tar ikke så stor plass som kaffetraktere. Anonymous poster hash: 8cfdd...b5c
☆☆☆ Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Presskanne, evt ei lita kapselmaskin. Men, skal eg vere heilt ærlig; hadde eg ikkje likt kaffi sjølv hadde eg ikkje spandert meir plass enn det minste glaset med pulverkaffi tek opp i skapet. Det held for dei fleste, og resten kunne fått vatn.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Ville vurdert en liten kapselmaskin. Dolce Gusto eller Tassimo har små modeller, og kaffen er helt grei :-) kan lage ulike typer kaffe, varm sjokolade, te osv. også.. Vi kjøpte en til 399 kr også koster det rundt 50 for en pakke kapsler. Anonymous poster hash: 8bd5a...df1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Pulverkaffi gjør susen. Alt du trenger er vannkoker eller en gryte... Anonymous poster hash: 1d6c8...2cd
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Presskanne! Tar liten plass i skapet, lager god kaffe. Anonymous poster hash: 356f8...d75
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Hva med noen av de her : http://www.philips.no/c-p/HD7140_22/daily-collection-kaffetrakter-for-en-kopp http://www.qxl.no/pris/hjem-moebler-hvitevarer/hvitevarer-og-smaaelektrisk/kaffe-espresso/kaffetrakter-med-to-kopper-350-w/v/an805115670/ http://www.kitchenaid.no/catalogue/kitchenaid-personlig-kaffetrakter-5kcm0402-859790801020/product-no.htm http://www.philips.no/c-p/HD7688_20/avance-collection-kaffemaskin Anonymous poster hash: 7e1b9...fc6
MarianeA Skrevet 16. november 2014 #8 Skrevet 16. november 2014 Pulverkaffe smaker grusomt og er noe av det verste man kan servere en kaffeelsker. En presskanne gjør susen, eller en kapselmaskin. Og kaffen smaker bedre enn om den skulle vært tilberedt på en billig kaffetrakter.
rytme Skrevet 17. november 2014 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2014 Takk for mange svar Hjelpsomt, men klarer liksom ikke bestemme oss
Von Hertelhofen Skrevet 17. november 2014 #11 Skrevet 17. november 2014 Presskanne lager veldig god kaffe, pulverkaffe er pyton og kapsler er dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå