Gå til innhold

kaffetrakter eller lignende??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi drikker ikke kaffe, men har gjerne gjester over som vi vil servere en kopp til. 

 

Vi ønsker noe som vi kan lage noen kopper kaffe i som tar minst mulig plass..... Synes de fleste kaffetraktere ser så store ut.....

 

Hva anbefaler dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om en presskanne er tingen for dere. De fås i flere varianter og størrelser, og tar ikke så stor plass som kaffetraktere. 



Anonymous poster hash: 8cfdd...b5c
Skrevet

Presskanne, evt ei lita kapselmaskin. Men, skal eg vere heilt ærlig; hadde eg ikkje likt kaffi sjølv hadde eg ikkje spandert meir plass enn det minste glaset med pulverkaffi tek opp i skapet. Det held for dei fleste, og resten kunne fått vatn.

Skrevet

Ville vurdert en liten kapselmaskin. Dolce Gusto eller Tassimo har små modeller, og kaffen er helt grei :-) kan lage ulike typer kaffe, varm sjokolade, te osv. også..

Vi kjøpte en til 399 kr også koster det rundt 50 for en pakke kapsler.

 

Anonymous poster hash: 8bd5a...df1

Skrevet

Pulverkaffi gjør susen. Alt du trenger er vannkoker eller en gryte...

 

Anonymous poster hash: 1d6c8...2cd

Skrevet

Presskanne! Tar liten plass i skapet, lager god kaffe.

 

Anonymous poster hash: 356f8...d75

Skrevet

Pulverkaffe smaker grusomt og er noe av det verste man kan servere en kaffeelsker. En presskanne gjør susen, eller en kapselmaskin. Og kaffen smaker bedre enn om den skulle vært tilberedt på en billig kaffetrakter.

Skrevet

Takk for mange svar :) 

Hjelpsomt, men klarer liksom ikke bestemme oss :P

Skrevet

Presskanne lager veldig god kaffe, pulverkaffe er pyton og kapsler er dyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...